apa patot aku buat

by - Friday, November 18, 2011


bosan lah duduk umh..kt umh nie keje aku makan tidur je.. badan pun dah naik..
 nk cri kje malas..cuti skjp sgt.. 
bila xada kje yg smpai blh teringt blik pada si dia.
.smpai skrg aku xblh lupakan dia. hmmm...cm mana nie? 
lagi nk lupakan dia lagi teringt kt dia.. aku sygkn dia lg ke?
 konpius dgn perasaan sendiri. kelmarin ade ke gf si dia nk satukan aku ngn dia blik. 
dia tak akn terima aku nye. aku tau dia mesti benci giler dgn aku. 
sebab aku minta dia lepaskn aku..hmm..sekarang aku xnk pikir pasal lelaki.. 
kalo ada jodoh ade lh. kalo xde nk wt cm mne kan? 
sekarang aku cuba tuk lupakan dia.. =) harap-harap aku dpt lupakan dia..
 sekarang aku nk pikir pasal result aku..wow..takut seyh..
 kopom xblh dpt 4flat..sedihnya.. muet lagi nk kena pikir..
aku nie bknnye pndai english sgt.. berterabur lagi bila speaking..
kalo xamik xblh nk smbung degree.. dah lah parent aku tu dh bising nk grade baru nk amik muet.. 
yg penting aku dh dftar..hehe..

You May Also Like

3 391 sedang mendoakan dya

  1. hehe. brg yg lepas usah dikenang ye dya. ;)

    ReplyDelete
  2. dya xingt dah..dh lupakan dah..hihih

    ReplyDelete
  3. keputusan yg tepat la tu pegi sambung belajar. good2. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)