bila nk tinggi

✎bunga |⊙Monday, November 28, 2011| ☑
mcm aku plak yg rendah tu..hehe

bila lah aku nk tinggi nie..hehe.. sush btl jd org ''rendah" nie kan..ish3.. 
nk apply polis pun xdapat.. mak aku ckp ketinggian aku ni xbpe tinggi nk apply polis.. 
sedih nye dgr.. dah lah aku minat dri time sekolah lg..
terpaksa lah lupakan cita-cita ku nk jd polis..
mcm mana nk jd tinggi ea.. pnt aku gayut cm monyet gayut tu..
tp x tinggi-tinggi jgak.. minum susu pun dh..
sama je ketinggian aku tu.. 


2 comments:

  1. hehe. dah takleh tinggi dah kot dya. ;)

    ReplyDelete
  2. umo dah lebih 21 kan. dah tak tinggi lah. hihi.. comel ape. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page