mengapa

✎bunga |⊙Saturday, November 12, 2011| ☑

makin lama makin susah tuk aku lupakan dye. 
sepatutnya makin lama aku dh blh lupakan dye..erm.. 
aku dh putus asa. tapi hati aku sakit sgt. 
sakit sayang kn org tu. sampai bila aku nk tunggu dia.
aku sedar aku bertepuk sebelah tangan. salah aku ke minta dia lepaskn aku. 
aku tahu aku xperfect. selalu je wat salah. myb skrg dia dh bencikn aku kn.
 erm..aku xtau nk wat pe lagi.

aku hanya mampu berdoa supaya dia berubah dan jadi lebih setia.
xpermainkn perasaan perempuan. smpai skrg pun dia masih mainkn perasaan perempuan.
 cm ne lah aku blh sayang kn dia. aku dh cuba nk membenci dia tapi xblh.
 lg sayang aku kt dia.
 sekarang ni aku nk fokus kt study aku. sems dpn dh sems akhir.
aku cuba nk sibuk kn diri tapi xblh juga.




atau aku xlayak dengan dia? bagai langit dgn bumi. erm.. 
aku rase macam nk jerit nk sekuat hati.jerit skrg kang fmly aku ingt aku gila pulak tiba-tiba jerit..

8 comments:

  1. ni ke entry pertama dya? hee. kisah enar ehhh.

    ReplyDelete
  2. ala..malunya..cm ne boleh terjumpa entry ni..malu..malu..hahahah kisah benar lah

    ReplyDelete
  3. hihihi...dah agak dah..kak ja yg buat dya malu tu yeee..hihi..

    nur pun nak myempit dekat sini jugaklah.. :)

    ReplyDelete
  4. @cik nur : dya dah bertambah2 malu ni..

    ReplyDelete
  5. erkk..aaaa..xpe la..tinggalkan setahun jadi sejarah..:)

    ReplyDelete
  6. sian dya. biasa la tu memula putus cinta. hihi.. skrg dah ok kan. so, takyah ingat lagi. :)

    ReplyDelete
  7. first entry ek? huhuhu

    sabar je la dya yee...

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page