segmen strawberry maneh

✎dya bunga |⊙Monday, December 26, 2011| ☑

arini dya nak join segmen strawberry maneh.. dya join pun sebab nak eratkan silaturahim..hehe..
kalau korang nak join jom-jom klik kat banner tu k..


azam dya untuk tahun 2012...
 .
.
.
.
.
.

dya nak kekal kan pointer dya..itu paling penting.. insyaallah kalau ada rezeki dya nak ternak ikan talapia.. apa guna kalau belajar bisnes kalau tak pratik kan.. 

* dya nak tag

lady milo

3 comments:

  1. terima kasih dya, semoga tahun baru menjadi tahun yang lebih baik untuk kita memperbaiki diri... :-)

    ReplyDelete
  2. rasenye akak pun join segmen ni dulu. nape tak bw ke sini ehhh. huhuhu.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page