budak zaman sekarang

✎dya bunga |⊙Tuesday, December 27, 2011| ☑

cuba tengok bawah 

nie aku amik kat status mmbe aku kt aku..  aku pun pernah kena jugak..
banyak kali plak tu, kalau sekali xpe lah tapi banyak kali. macam dah xde adab je.. padahal baru 13 tahun.. baya adik aku.. kt fb tmpt blaja dye letak uitm padahl bru form 1.. berlagak nya.. bila aku cakap umur aku 20 xcaya plak.. muka aku macam budak-budak ke?? rasanya xde lah kot.. 
cer  tengok pic kat bwh nie.. ada ke mcm budak-budak?? aku yang tengah..

tu pun salah satu sebab aku memang malas gila nak buka Fb.. selain berukband aku yang semput-semput..
pada-pada adik tu, lain kali jangan lah wat cam tu k..

4 comments:

  1. seluar dalam pun masih makbapak belikan,
    sebok nak bercinta... em... habis la sekolah tu dulu.. bdk2 zaman sekarang.. mcm tu ler,

    ReplyDelete
  2. @Lady Milo tu lah pasal..myb dorang rasa mcm dh besar kot

    ReplyDelete
  3. tu biasa ler utk budak2 yg nak 'UP' & kebanyakkan budak2 skrg kan muka2 matured gilers! pape pun, stay cool & stay young! (macam akaaakk~ #cewahperasan)

    ReplyDelete
  4. budak sekarang dah matured. tak mcm dulu. huhu.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page