BUNGA OH BUNGA

by - Sunday, December 18, 2011





ni lah bunga..

comel x??
dia lah jantung hatiku..
aku bagi nama dia bunga sebab bila tgk muka dia je hati aku berbunga-berbunga..

aku syg gila kt sugar glider nie.. 
aku pergi mana-mana pun aku bawak jugak si kecik nie..
bila tengok pic si kecik nie aku ase cm nk picit-picit je hidung si bunga nie..
comel sangt..geram seyh..
mak aku lagi lah, sebelum dia pergi kerja wajib ye pergi tengok si kecik nie..

bak kata adik sedara aku, si danish dia pnggil si kecik nie siput..
jao benor bunyi nye..
sugar glider dgn siput..

kalau kelas aku pagi, si kecik nie lah jam loceng aku..
mcm tau-tau je hari tu aku ada kelas pagi..

yang aku pelik pasal si kecik nie, aku tengok sugar glider lain
kalau time siang bangun makan.. tapi
sugar glider aku nie
pemalas..
tunjuk muka je buat bunyi..
memang pemalas betul..
malam-malam terlebih aktif..

selalunya dia tidur mati.
tengah malam baru bangun..

ada sekali tu mak aku kacau dia tidur dia punya jerit mcm org pukul je..
garang gila..

bunga nie suka buat muka comel dia..
bila dia lapor mula lah buat bising..mcm bunyi anjing..
nk beli lagi sekor buat masa sekarang nie xcukup duit..
cuti sems nie aku xkerja dok umh je..

pandai kan si bunga nie posing..

punya malas nk gerak.. mkn pun nk bersuap.

bila tgk pic nie je aku jado geram ngn bunga nie..
pandai kan bunga nie bergambar..
bila malam je msti dia join hamster-hamster aku mengigit nk kua..
bila aku makan buah memang aku simpankan tuk si kecik nie ngn hamster-hamster aku nie..
kena adil xboleh pilih kasih..



dah bace jangan lupa komen ye.. 

You May Also Like

7 391 sedang mendoakan dya

  1. comelll..teringin jugak..

    tapi mahalll..hukhukhuk

    ReplyDelete
  2. @Cik Cempaka tu lah mahal..dya pun dpt beli sekor je

    ReplyDelete
  3. nk bela tp takut tak terjaga.mklm la org keje yg kdg2 tak tntu blik pkul brp ni.hmmm

    ReplyDelete
  4. @aReLaN kalau terjaga sian sugar glider tu.. huhu

    ReplyDelete
  5. xsuke sgt sugar glide ni koz dy slalu kencing dkt org2 yg dy xknl..geli..hehe

    based on my xperiend mse lyn my friend pye SG.. :)

    ReplyDelete
  6. cmne dya boleh minat pet ni ehhh. hee. mesti tang mate die yg bersinar tu. ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)