keletihan

by - Thursday, December 08, 2011


minggu nie aku dya seronok sgt hang out dgn korang.. 
hari yg memenatkan mase berenang kt umh eira.. thanks to eira coz sudi mskkan spagetti tuk kitaorg..hehe... macam-macam gaya keluar mse nk blaja berenang.. 
kelakar plak bila pk blik.. basah-bash blh naek atas nk g amik duit abis basah kt dalam lif tu..
nasib baik xde pic kan.. kalao x dya dh upload dh..hehehe..  
yang paling lawak mase kita nk g the mines.. lawak gle time..haha.
 mcm mana lah blh tersalah naik tren kan3?? sengal sgt.. blh naik tren ke ampang..haha..
 terus berhati-berhati nk naik tren takut salah lg.. tu lh sibuk berborak smpai salah naek tren.. 
mcm-mcm gelagat mse keluar ngn korang.. yang xblh blah.. pic yg percat tu..haha.. 
kalo ye pun xnakbg org sandar kat cermin tu tulis lah btl-btl nie x..
nie xmain tampal je dgn ejaan yg salah..
rugi pulak x amik gmbr kt bot..haha.. mula-mula dya ingt mahal lah naik bot ke the mines rupenye bru 2 hinggit.. 
kat bawah nie pic mse kitaorg g the mines..huhuhu

percat? mula-mula dya ingt pacat..rupenya pecah..hehe
yang tudung putih tu naz, dya kt tgh-tgh yang belah kanan tu eira..:)


You May Also Like

1 391 sedang mendoakan dya

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)