macam tak percaya pulak

✎dya bunga |⊙Tuesday, December 20, 2011| ☑



pejam celik pejam celik dah masuk sems akhir dah..
cepat betul masa berlalu..
macam tak percaya pulak..
aku rasa baru masuk sems 1 tapi kenyataanya aku sekarang dah sems 6 dah..
banyak kenangan study kat kolej tu..
di sebabkan gpa aku sems 2 jatuh teruk lah aku mula sedar dan study betul-betul.
nasib baik belum terlambat.. 
kenangan 
macam-macam orang aku jumpa..
sangka baik rupanya dia tikam belakang kita, talam dua muka.
orang yang aku sangka sombong orang tu yang jadi kawan baik aku sampai sekarang..
macam tak percaya pulak..


3 comments:

  1. mmg btul la kte2 "sayang sumone tu berpada2,mne tau kot2 nnt kte bnci kt dia n begitulah sebaliknya".bestnya zaman student kn.hmmm

    ReplyDelete
  2. dont judge a book by its cover. ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page