Syukur atas nikmat yang Engkau berikan

by - Saturday, December 17, 2011





Walaupun dah banyak kali dya tengok video nie, 
air mata dya tetap akan menitis juga..
video nie betul-betul buat dya sedar akan nikmat Allah
Kadang-kadang kita tak bersyukur atas nikmat yang Allah berikan kepada kita..
Bila susah sikit kita dah mengeluh.. 
tapi kita tak fikir yang sebenarnya ada lagi insan yang lebih susah dari kita..
walaupun video nie dah lama, korang patut tengok video..



 

You May Also Like

5 391 sedang mendoakan dya

  1. sedih...memg betol apa yg ustaz asri kata....

    ReplyDelete
  2. @Fendy tu lah.. pe yang ustaz asri ckp semua btl..

    ReplyDelete
  3. manusia skang ni mmg ssh nk bersyukur ngan apa yg ada.bahkan tamak nk lebih.tu yg porak peranda masyarakat.yg kaya mkin kaya,yg miskin mkin miskin.hmmm

    ReplyDelete
  4. @aReLaN btl tu arelan.. time senang xingat nk bersyukur tapi bila susah bru nak ingat kat Dia..

    ReplyDelete
  5. nikmat Allah takleh nak kire kan. Rahmat Allah sangat luas.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)