aku buntu...

by - Tuesday, January 17, 2012




tolong...tolong..
aku buntu ni.. cam ne ni nak buat assgment ni..
buntu sangat lah..
pening-pening..
ethics..oh ethics..
nepe lah english dalam buku ni buatkan aku buntu..
buatkan aku blurr gle..
nape lah english ni pro sgt buatkan aku yg tak berapa pro ni susah nak jawab..

You May Also Like

32 391 sedang mendoakan dya

  1. hehehe... sabar2..
    Rajin2 rujuk kamus k..
    Slow2 k buat...
    Gud luck..:)

    ReplyDelete
  2. bawak rehat jap dah elok sket pening tu bru wat balik....

    :)

    ReplyDelete
  3. Berehat sebentar bersama kit kat :p selawat byk2 .. I' allah ringan sikit beban kepala ..

    ReplyDelete
  4. alamak...xdapet cik nur nak bantu,, sbb cik nur bakan bdak pandai,.huhuhu

    ReplyDelete
  5. @Mak Usu berkamus-kamus dya rujuk.. thanks mak usu..:D

    ReplyDelete
  6. @fizafantagiro sedap tu kitkat..hehe.. dya akan selawat utk ringn kn beban kepala..huhu..:D

    ReplyDelete
  7. rehat jap n bila dah feel better,baru sambung blk. rujuk2 jg kamus...

    ReplyDelete
  8. rehat jap n bila dah feel better,baru sambung blk. rujuk2 jg kamus...

    ReplyDelete
  9. @cikladybird lepas ni dya smbung blik buat assgmnt tu..:D

    ReplyDelete
  10. saye tak tahu nk buat esaimen cm mane >_<
    sbb bolat lepasan SPM.. hewhehewh.. meh nk tolong design ketas esaiment.. hehe

    ReplyDelete
  11. gudluck la ye.ethics??macam pernah belajar tapi langsung tak paham sbb bahasa jepun.hahahah

    ReplyDelete
  12. @aReLaN thanks ye.. kalau dya blaja dlm bahasa jepun lgi lh tmbh2 buntu..haha

    ReplyDelete
  13. releks kan diri...and berdoa moga dipermudahkan segala urusan & kerja adik...jgn biarkan diri di bebani...ok (^_^)

    ReplyDelete
  14. salam..same goes to me.nur pon law blajar ethic memg poning koz dy gune bhse yg high level sikit..papepon..gud luck..rjin2 larh tgok kamus..n fhmkan..insyaAllah..seng je nak paham tue :)

    ReplyDelete
  15. kadang-kadang bahasa itu menjadi 'barrier' untuk memahami sesuatu..

    ReplyDelete
  16. Saba2.... insya-allah pasti boleh...

    ReplyDelete
  17. sabr...kamus banyak...google translate pun ada...heheh

    ReplyDelete
  18. chill dear... lama-lama nanti ok la tu :)

    ReplyDelete
  19. @kis terima kasih kak bagi dya semangat

    ReplyDelete
  20. as salam..
    bab2 etchics, kena faham betul termnya. sama juga terminologi bagi budak2 kejuruteraan.

    :)

    usah khuatir. tak tahu, usahakan untuk mabil tahu ;)

    insya'Allah dipermudahkan-Nya.
    ni ethic pasai apa? bioteknologi? sastera? huhu.. pakcik lebih kepada kejuruteraan. ada apa2, boleh tanya. insya'Allah jika pakcik tau, boleh la kongsi apa yang patut

    ReplyDelete
  21. subjek ethics ni bukan ke senang nak goreng ehhhhh. huhu.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)