apa nak jadi

by - Friday, January 06, 2012



hari nie aku jalan-jalan lah kt jusco.. saja nak hilang kan bosan..kelas lambat lagi.. pukul 4.30.. nak balik rasa tak berbaloi pulak.. masa aku otw nak blik kolej ternampak lah budak-budak sekolah kt jusco..kt tepi tangga.. baiik punya tmpt.. siap peluk-peluk lagi.. apa nak jadi.. pakai baju sekolah lgi.. aku jeles?? xde masa lah aku nk jeles.. tapi bagi aku budak lgi dah perangai macam tu.. dengan pakai baju sekolah lagi.. agak memalukan kot.. aku bkn nye nk kutuk ke apa tapi xsopan lah dengan pakai baju sekolah tapi perangai cam tu kat tempat awam plak tu.. aku tgk aku plak yg malu.. 

You May Also Like

7 391 sedang mendoakan dya

  1. hehhee..lain kali xyah tgk..hehheehe

    ReplyDelete
  2. @Nurul Aisyahlepas ni xtgk dah.. bila ternampak cpt2 tutup mata..hahaha

    ReplyDelete
  3. tengok ngn sebelah mata je. boleh? hehe.

    tp tak elok la kan wat cam gitu. tempat awam kan hak awam. patut jaga tingkahlaku. budi bahasa budaya kita.

    ReplyDelete
  4. ishhh. mmg takde muke kot? huhu.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)