dapat header baru!!

by - Sunday, January 15, 2012



hari ni dya nak ucapkan terima kasih kt masz sidek sebab buat kan dya header baru..
 tak sangka dapat header baru.hehe. cantik header tu..
macam orang yang buatnya jugak..kalau nak banding kan header lama dya memang xlawa lah kan.. 
bak kata mama dya bab-bab ni memang tak kreatif..hehe..  masz ni macam tahu-tahu je dya nak buat header baru kan..



kat atas ni header lama dya..

                                           
                                                     ni header baru dya.. ada bunga gitu.suka-suka..

dya ada pantun untuk masz...

ada dinner di hotel meru
sebelum pergi bergaya sakan,
hari ini dapat header baru,
cantik siot masz buatkan..











You May Also Like

13 391 sedang mendoakan dya

  1. wah!cantik masz buatkn ye...cayalah!hhuhu...siap pantun lg dya...hihi

    ReplyDelete
  2. @~ Blog Si G@dis Des@ ~ cute kan..hehe nanti dya buatkan pantun khas utk dhila..heehe

    ReplyDelete
  3. tahniah dpt header baru.. cantik!!

    p/s: bru perasan.. tahniah sbb bro Ben Ashaari join blog ni.. Blogger otai tu., hehe

    ReplyDelete
  4. @Jomkongsistoryterima kasih.. p/s : tu bro ben ke??haha...baru tahu dia..

    ReplyDelete
  5. yg lame pun kiut jugak header nye. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)