First GiveAway by Onitsukahana

✎dya bunga |⊙Saturday, January 14, 2012| ☑

hari ni disebabkan tak ada benda nak buat jadi  dya nak join GA dri Onitsukahana..


warna yang dia suka mestilah purple..

  SYARAT PENYERTAAN   
   1. Buat 1 entry bertajuk 'FIRST GIVEAWAY BY  ONITSUKAHANA'
   2. Letak banner GA di dalam entry korang
   3. Nyatakan warna yang korang suka (wajib untuk hadiah nanti) 
   4. Tinggalkan link korang dalam entry ini.
   5. Penyertaan yang kurang dari 10 kebawah secara automatik akan ditutup
   6. Nak tag pun boleh (lagi banyak penyertaan lagi cerah peluang untuk menang)

  HADIAH
   Tudung bawal bersulam atas kepala ( bilangan mengikut penyertaan )

Giveaway akan  berlangsung dari 10 JAN 2012 hingga 10 MAC 2012

kalau ada sesiapa yang berminat boleh klik kt banner tu k...

1 comment:

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page