wordless wednesday #

by - Wednesday, January 18, 2012



antara IQ dan EQ mana yang penting?

You May Also Like

16 391 sedang mendoakan dya

  1. dua2 penting... kalau bijak tapi x da emosi tak boleh jugak.... dan kalau terlebih emosi pulak boleh naya jadinya...

    ReplyDelete
  2. EQ dulu pas2 baru IQ..Kalu EQ xstabil IQ pun xberfungsi dengan baik..tol ka?

    ReplyDelete
  3. ha... nganga.. yang tahu IQ je.. EQ tu tak tau pebenda..

    ReplyDelete
  4. heheehe...dua2 pnting...pdahal tak tahu pun apa maksud EQ tu..:)

    ReplyDelete
  5. tentu la eq lebih penting dr iq kan ;)

    ReplyDelete
  6. mstilah dua2 penting.bijak je tapi EQ tkde,rugi gak.hehehe

    ReplyDelete
  7. datang follow sini dan baca
    jom try usha belog sana pulak
    ngeh2

    ReplyDelete
  8. dua2 penting utk stabilkan diri..:)

    ReplyDelete
  9. Saya rasa EQ.. IQ pun penting.. jadi both laa.. Hehe :D

    ReplyDelete
  10. dua-dua penting dalam keadaan yang memerlukan.

    contohnya bagi kerjaya anggota bomba. dalam apa jua keadaan, selamatkan nyawa. dan kemudiannya baru harta benda.


    saling berkait rapat bila keadaan memerlukan. jangan salah guna ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)