jangan lah marah dia...

by - Tuesday, January 10, 2012


hari ni aku pergi sekolah adik aku kat Shamelin. 
tiba-tiba rajin pula nak amik adik aku yang bongsu yang kiut miut tu..hehe.. 
aku ingat adik aku kua kul 1.50 PM. tapi 2.30 ye..
 penat je aku kelam kabut siap nak pergi amik adik aku tapi dia kua kul 2.30.. 
hampeh.. masa tggu adik aku ni, ada lah satu kereta ni hon banyak kali.. 
kuat pula tu.. ganggu betul.aku baru nak feeling dengar lagu rapuh-agnes monica..
 dah lah dia berhenti depan kereta aku.. 

kereta idaman ku..kau tetap dihati ku..huhu

seorang perempuan keluar jerit nama anak dia.. 
yang aku kesian, perempuan ni marah-marah anak.. 
kalau nak marah pun jangan lah marah kat tempat terbuka.. 
malu budak tu.. disebabkan kereta dia depan kereta aku, aku tengok je lah..
aku ingat aku seorang je yang jadi penonton 
rupenye ada juga budak-budak sekolah yang jadi penonton..
kalau takat marah je tak pe lah jugak ni, perempuan tu tarik telinga anak dia pastu marah-marah.. 
pas tu dia lempang budak tu.. kesian pula aku tengok budak tu.. 

lamanya tak makan young tau fu.. sedap nye.. lapar..lapar..

You May Also Like

9 391 sedang mendoakan dya

  1. kesian la budak tu kna mrh. dh la open. consider la cket. kalau dh mcm 2 kt public, kt rumah lg parah kot. ish3

    btw, keta 2 cantek sbb pink. haha. i loikeeee!!!! :D

    ReplyDelete
  2. @S H I T E Q tu lah.. kalau kat umh bdk tu je kot yg tau.. nie mesti mint pink kan3??hehe

    ReplyDelete
  3. mak aih.mmg tak beragak la nk buat dpn public.pe jenis orang la.kesian bdk tu.klu ye pon dia slah,tegur la leklok.hmmm

    ReplyDelete
  4. ishhh marah xkena tempat...ape la..bdk tu pn ada perasaan malu gak wpun kecik..kan kan kan

    ReplyDelete
  5. hihi. memang. minah pink kot. haha.

    ReplyDelete
  6. @aReLaNtu lah..kesian budak tu.. malu dye..

    ReplyDelete
  7. @EZAD AMIRbetul.betul..betull.. kalau nk marah lah kt umh..

    ReplyDelete
  8. ganassssssnye mak die. huhu. siannye la dpt mak mcm tu.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)