Wordless Wednesday # 1

by - Wednesday, February 08, 2012




tak payah susah beli rak buku.. 2 in 1.. rak buku dan kerusi..hehe

You May Also Like

15 391 sedang mendoakan dya

  1. best nye rak buku tu...
    suka rak buku kerusi tu...
    cantik... nak satu...
    tp kena hati2...
    buku agama... letak tempat lain...

    ReplyDelete
  2. best gler. sangat praktikal :))

    ReplyDelete
  3. memang menarik tapi takpe ke letak buku bawah camtu???hehe

    ReplyDelete
  4. asalam ... idea bagus turrr ..tq.

    ReplyDelete
  5. betul kata masz..buku agama, kena letak di tempat lain..

    apapun, kreatif design ni.. kalau letak barang perhiasan pun menarik juga... :)

    ReplyDelete
  6. wah.. kerusi kat bawah paling style.. nanti nak beli satu la..hihih

    ReplyDelete
  7. setailo giler seehhh...brape ea agak2 harga bende ni?mcm setailo.jimat ruang kat umah...huhu ;D

    anyway, weh sy der bagi buku free kepada pengunjung blog sy yang bertuah!
    setiap bulan kasi free.kalau minat,g la tulis nama buku tu,harga dia janji xmelebihi rm100 and sy akan poskan ke rumah!

    ReplyDelete
  8. suka yg no 2 tu.. malas sambil baca sambil sepah hehe..

    ReplyDelete
  9. @Masz Sidek buku agama mne boleh letak mcm tu..huhu...kena letak tempat tinggi

    ReplyDelete
  10. @aReLaN boleh je..tp buku2 agama jgn lh letak cm tu..hehe..

    ReplyDelete
  11. @cik nur : brg perhiasan pun cntik jugak.. letak vase ke kan..hehe

    @mak usu : nnti beli an satu utk dya ye..hehehe

    @mr clive : tak tahu lah.. ni pun dya jumpa kt pakcik google..hehehe

    ReplyDelete
  12. @cekbolat : cekbolat duduk tak ranapnye.. kuat kayu kerusi tu..hehe


    @alycia : dya pun suka yg num 2 tu.. hehe

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)