Wordless Wednesday # 2

by - Wednesday, February 08, 2012


ni aku jumpa kt fb.. bagus utk kaum hawa.. 

p/s : tibe-tibe rasa teringin pula nk belasah orang..haha

You May Also Like

20 391 sedang mendoakan dya

  1. jum cari mangsa...
    hahaha... tp belum sempat nak belasah dah lari...

    ReplyDelete
  2. hehehehe....kena buat latihan kalau nk belasah org.. :)

    ReplyDelete
  3. ni tgh bengang ngan sape pulak ni upload gambar2 gini?keh3

    ReplyDelete
  4. @:: Cik Nur :: tu lh..blh belajar dri gmbar ni..wachaa..haha

    ReplyDelete
  5. @Mr.Clive hehe..tak ada geram ngn sesape.. get ready je.. hehe

    ReplyDelete
  6. memang bagus ni utk para wanita belajar basic2 utk mempertahankan diri kannnn

    ReplyDelete
  7. Hehe
    Dya.. Kalau xde black belt xpe.. Bila keluar Pakai high heel yang tumit tajam tuh.. Sedap tu pijak-pijak.. Haha.. Lawak jek budak ni tau..

    ReplyDelete
  8. @ADZA IRDAWATI aka MAK DARA betul tu.. nk tak nak ke na belajar juga..demi keselamatan diri..:D

    ReplyDelete
  9. @Deru Ombak best tu..kalau kena pijak dgn kasut tumit tinggi..sedap..hahaa..aunty pun blh belajar..hehe

    ReplyDelete
  10. saya suka langkah no 4 tu.. silap gaya boleh mandul.. haha...padan muke.

    ReplyDelete
  11. suka dgn yg no 4 tu..eheheheh

    ReplyDelete
  12. Takut aku...hehehheh.
    Aku pun suka ngan no 4...hahahahha
    Sekarang ni penting jaga diri..sekarang ni manusia pelik semacam perangai dia....

    ReplyDelete
  13. Senang la kalau ada orang nak buat apa-apa kat kita kan? huhu ^_^

    ReplyDelete
  14. @lady milo : sape suruh nak buat jahat..pdn muka..haha

    @Eryati : sesuai untuk org yg nak buat jht kt kita..haha

    @hanif : kalau takut jgn buat jahat..haha.. btl tu..memang penting pun

    @Cik Nurul : tu lah..kalau nk buat jht kt kita, kita wachaaa dulu..haha

    ReplyDelete
  15. errrr...if pakai baju kurung cmne?..teknik tu pakai sluar.

    ReplyDelete
  16. @faizfakhirin terpaksa lh buang num 6 & 7 tu..huuhu

    ReplyDelete
  17. as salam..
    wah..bagus tapi ganas?
    erk

    6__9

    tu seluar. kain? kalau kain pakai sembur racun ridsect ke? haha..bawak satu botol dalam beg

    :p

    ReplyDelete
  18. @Подтверждаю (fadzli) utk keselamatan diri sebenarnye... pak cik pun blh belajar..hehe.. blh gak bawak satu botol resect..hehe

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)