BBQ

by - Sunday, March 25, 2012

 

sekarang ni aku asyik update pasal makan je kan?? sebelum tu cer korang tengok pic kat atas ni..cantik kan?? tu semua nama-nama ahli group segar follower..

semalam aku ngan membe-membe aku buat BBQ kat rumah aku.. tak banyak pun makanan.. nak beli udang dengan sotong ada yang tak makan seafood.. 

dalam pukul 6 ada membe-membe aku yang sampai.. kitaorang buat BBQ ni untuk kawan-kawan yang kitaorang je..mula-mula rancang, start majlis dalam pukul 8 tapi ada pula yang lambat datang dalam pukul 9 lebih..biasalah janji melayu kan..huhu.. 


nasib baik kitaorang dah siap bakar ayam..kalau tak penat lah nak menunggu ayam tu masak.. khamis lepas, aku, edly dan naz rancang nak buat kejutan untuk dorang.. nak bagi cenderahati. di sebabkan bajet kitaorang memang sikit, kitaorang guna barang terpakai..

mula-mula dorang ingat kitaorang nak baling tepung..ramai pula yang lahir bulan 3 ni..muka dorang time tu memang cuak.. mana tak nya aku, edly dan naz ni suka buat kerja gila.bila kitaorang cakap nak bagi hadiah semua senyum lebar sampai ke telinga..

tak dapat tangkap pic ngan della..dia dah balik dulu nak jumpa pakcik.. nak bagi hadiah pun tak sempat..dia dah balik baru aku dan naz teringat.. memang seronok lah dapat BBQ ngan korang.. lepas ni ntah bila lagi nak buat BBQ.. semua dah buat hal masing-masing..

p/s: sekarang ni bz sgt nak siapkan RP dan assigment yang banyak ..

You May Also Like

43 391 sedang mendoakan dya

  1. amboi...rajin dya wat bbq.
    len kali wat byk2 ckit then ajak ai sama tau =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan dya yang bakar..haha..dya tolong makan je..
      blh je..lepas ni dya ajak ai k

      Delete
  2. wah BBQ eh,,sedap tu

    lamanya tak singgah sini..:(

    ReplyDelete
  3. sedap nye mkn bbq.. dah lame la xbuat bbq dgn family.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas ni buat lah..:)
      mesti seronok

      Delete
  4. hoho...baru baru ni cik dya ni asyikkkk je tunjuk gambo makanan >_< hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kan.. mood nak makan..tu yang asyik tunjuk gambo mknn.. tp berat makin turun.hihi

      Delete
    2. eh...best nyer kalau asyik makan tapi berat makin turun turun...hehehh

      Delete
    3. tu lah..bila sibuk nak diet berat badan naik..terbalik pulak kan?haha

      Delete
  5. Salam Dya..

    BBQ di hujung minggu sgt best...

    Loved!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..
      memang best..mesti aunty selalu buat kan..=)

      Delete
  6. Mmg best berBBQ mkn ngan nasi lemak;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap ke mkn dgn nasi lemak?dya tak pernah cuba lagi

      Delete
  7. alaa....napo atok tak pat skodeng gambar2 tersebut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambo apa tok?? dya upload sikit je..hihi

      Delete
  8. best nye dapat buat bbq...
    mesti seronak berkumpul ramai2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok..nnti lepas habis belajar sush dah nk kumpul mcm ni

      Delete
  9. mana gambonya.....dh delete ek....huhuhuuu

    ReplyDelete
  10. wahhh antar mai cini sikit..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. blhje..mlm karang dya anta pakai pos mimpi k..hihi

      Delete
  11. lain kali ajak la deqla skali...deqla mmg suka bab mkn ni...haha

    ReplyDelete
  12. Hubby saye rajin wat BBQ...Seronoknye BbQ ngan kawan2...

    Rindu kat bff saye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang seronok..buat lah bbq ajak lah bbf sekali..hihi..:D

      Delete
  13. sedap betul...meleleh air lir sebut pasal BBQ...

    ReplyDelete
  14. salam kenal dari kami sekeluarga...

    alahai... naper tak dapat tengok gambar kat entri ni....

    Tapi yang pasti BBQ memang besttt...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yke tak dapat tgk..dya cuba tuka pic blik.huhu
      seronok bila bbq

      Delete
  15. seronoknya ber bbq ngn kengkawan. itulah bile masing2 da keja, susah nk gather. masing2 ada komitmen sndiri. huhu..
    jgn lupa siapkan assignment ya Dya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..bila dah kje nnti mesti semua sibuk kan..hihi..
      tgh siapkan assgmnt ni..hihi..nk tolong ke

      Delete
  16. nanti buat bbq. pos kat nur sikit eh..hihihihi

    ReplyDelete
  17. bijak sungguh ye guna barang terpakai... baca pasal bbq ni teringat pla jamuan farewell baru-baru ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. darpida membazir je benda tu baik buat jadi hadiah..hihi

      Delete
  18. Replies
    1. sebenarnya lama x makan bbq tu yg buat tu.hihi

      Delete
  19. as salam..
    ai..makanan..makanan..
    sibuk2 pun smepat lagi blogwalking dan berblogging :p

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)