dapat doodle..

✎dya bunga |⊙Saturday, March 10, 2012| ☑
Nampak doodle kat kat atas?? cantik tak? terima kasih ye apit sudi buatkan doodle..aku dapat doodle ni sebab join segmen dari apit.. jeles? siapa suruh tak join..haha..

kalau aku yang buat kopem tak jadi.. aku dah pernah cuba belajar buat doodle dari blog wan hazel tapi tak jadi pun.

pelik betul rupa doodle yang aku buat. aku rasa memang tak ada rupa doodle kot.  kalau korang nak belajar cara nak buat doodle boleh pergi ke blog apit dan wan hazel..hehe..

19 comments:

  1. congrats! dya ske kaler biru erk...

    ReplyDelete
  2. eh, kite pown dpt laa..hihi... kite follow sini

    ReplyDelete
  3. hi hi...selamat sabtuuu!

    ececehhh...suke letewww dpt doodle...hahah XD

    ReplyDelete
  4. hi dya!pekabo?tgh watpe tu..?hehe

    ReplyDelete
  5. dya pun dpt jgk...yeh..yeh...mmg comel kan..hihi...Qaseh boleh je wat dodel..tp x comellah mcm diorg nyer...hihih

    ReplyDelete
  6. comel!hehe..jom singgah blog dila..join segmen doodle;)

    ReplyDelete
  7. sy tag awk..hehe

    http://wwwmycottoncandy.blogspot.com/2012/03/jom-jadi-geng-kami-blogger-malaysia.html

    ReplyDelete
  8. helooo cik dyaaa...naper senyap aje ni...hehe :P

    ReplyDelete
  9. congrats!!!suka la tu dapat doodle

    ReplyDelete
  10. Alololo..comelnya doodle tu.. :)

    wahh..lama cik nur jalan2 sini..dah berwajah baru.. :)

    cantiknya dya.. :)

    ReplyDelete
  11. haha.. bolat x sempat join =="

    ekekeke.. tahniah

    ReplyDelete
  12. pakcik takde. yang lelaki ada doodle lelaki punya? oh.. apkcik curtik je la?

    :p

    ReplyDelete
  13. oh.. lelaki ada dia punya doodle juga ya? pakcik takde header. huhu.. ada dodole, cantik juga ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page