dunia yang menakutkan

by - Monday, March 12, 2012

pagi tadi bila aku tengah komen-komen kat fb, aku terbaca satu status yang ada lec kolej aku meninggal dunia.. terkejut aku.. cam tak percaya.. bila aku pergi kelas tengah hari tadi, budak-budak kelas pun ada cakap pasal tu..

tadi bila aku tengok berita kat tv3, memang betul.. mangsa bunuh.. patut lah aku lama tak nampak arwah. kejam nye manusia sekarang ni..

p/s : al-fatihah untuk arwah miss zara dan adik nurul nadirah..

You May Also Like

17 391 sedang mendoakan dya

  1. betl ckp dya tu.. nk pergi mana2 pun tkut.. rumah pun kadangh da xselamat.. aduhai.. dunia akhir zaman.. takut plak bile dgr kes mcm adik nur nadirah tu.. al-fatihah

    ReplyDelete
  2. Mmg ,mnakutkan dya....

    Sebak tgk brita pasal adik nadhirah tu...dbakar sampai rentung...

    ReplyDelete
  3. ya ampun. :( sungguh kejam mereka memperlakukan manusia lain sebegitu cara. huh.

    ReplyDelete
  4. takziah utk lec akak D: sy kalau brita2 mcm ni boleh buat demam pun ad..

    ReplyDelete
  5. dunia skang memang menakutkan.macam2 benda jadi.hmmm..tambah menakutkan kalau yang jadi mangsa tu kita kenal.al-fatihah buat arwah

    ReplyDelete
  6. Salam.

    Innalillahi wainnailaihi rojiu'n..

    Memang takut sekarang nak ke mana-mana. Risau jugak kat keselamatan adik saya.

    ReplyDelete
  7. innalillahi wainnalillahi rojiun..!

    akhir zaman dah kita ni kan, mcm2 blaku..!

    apa2pun kita kena lebih berhati2...

    ReplyDelete
  8. Al-fatihah untuk adik nadhirah.

    Dya jaga diri leklok.. Nanti anty balik Dari holiday kita jumpa lagi k.. xoxo

    ReplyDelete
  9. bila baca pasal adik kite Nurul Nadirah tu...sedih sebab beginilah masyarakat kite yang moral nya semakin jatuh lepas lebih 50 tahun merdeka...

    dya jaga diri baik2 tau... :)

    ReplyDelete
  10. macam yg berlaku sekarang....sangat menakutkan.

    Al-fatihah buat mereka yg telah tiada.

    ReplyDelete
  11. dunia sekarang...tu yang jadi takut tu

    ReplyDelete
  12. seriously? takutnyaaaa. hmm. Al-Fatihah :(

    ReplyDelete
  13. al-fatihah...
    dunia sekarang ni memang menakutkan....
    kadang2 dlm rumah sendiri pun boleh tak selamat...

    ReplyDelete
  14. ni kes adik yang dibakar tu kan?
    entah la dunia sekarang, apa salah kanak-kanak yang tidak berdosa tu..kalau hukum hudud dijalankan mesti kes2 jenayah berkurangan..

    ReplyDelete
  15. Zaman dulu dan zaman sekarang memang beza..sekarang marah sikit BUNUH!!

    ReplyDelete
  16. as salam..innalillah..pakcik pun tumpang sedih..kesian..

    jenayah berleluasa bila Islam bukan pada tempatnya..

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)