malang ke?

✎dya bunga |⊙Saturday, March 31, 2012| ☑

semalam lepas siapkan RP aku dan membe-membe terus pergi PWTC.. pergi bertiga je..mula-mula rancang nak pergi dalam 5 orang tapi lagi dua orang tu ada hal.. Kesian kat della tak dapat pergi sebab nak siapkan RP dia.. Dia yang nak sangat pergi tapi RP dia tak siap lagi.. 

sampai je kat situ aku terus snap pic kasut besar tu.. dah puas ronda-ronda kat dalam tu, aku ngan ira berkenan satu kasut kat summit. cuci mata lah sangat kan..haha... masa kitaorang tengah cuba kasut, adalah seorang kakak ni.
ada ke yang nak pakai?

.lepas dia cuba kasut kat sebelah kitaorang dia boleh letak kasut dia kat tempat display tu.. nasib baik lah dia sedar..kalau tak balik rumah kasut sebelah kanan lain, sebelah kiri lain... masa tu, kitaorang bertiga cuba menahan ketawa..bila kakak tu pergi je, kitaorang terus ketawa.. 
aku snap dari jauh je..hehe..beribu kot harga kasut ni..
yang sedihnya, kasut yang kitaorang berkenan semua tak ada saiz..sedih.. yang aku plak gelak kan eira kali kedua minta saiz tak ada juga saiz.. kecewa habis lah tak dapat kasut.. kalau tak amik dua kasut baru RM 60.. 

disebabkan kecewa tak dapat beli kasut, kitaorang terus pergi MCD kat Jusco Maluri.. lepas makan terus pergi tengok kasut kat vincci.. yang si eira geram tengok kasut, aku macam biasalah mana boleh tengok beg..
ada ke orang yang pakai kasut mcm ni??

kelip-kelip mata aku tengok beg tu,tapi aku tak mampu nak beli..aku berkenan satu kasut kat vincci, tapi bila aku minta saiz aku tak ada..sedih sangat..

si eira dah gelak kan aku..balas dendam ye..masa kat pwtc aku gelak kan dia..aku beli juga kasut..hihi..nasib baik ada saiz..kalau tak rasa mcm nak nangis je..sementara tunggu ayah aku amik kitaorang singgah beli baju kat PDI..
masa tengah pilih baju kat situ,ada lah seorang makcik ni..boleh terkentut kat situ..siot betul..nak kentut pun kentut lah tempat lain..ni tak kentut kat belakang aku..mimi terus blah pergi kat eira.. tak tahan bau..

50 comments:

  1. Replies
    1. haha..tu lah pasal...kesian giler

      Delete
  2. haha mesti makcik tu tak perasan ada orang.. sebab tu ngan selambanya dia melepaskan angin haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai orang dalam kedai tu..tak kan tak nampak..

      Delete
  3. alamak..agak-agaknya kalau reena ada dekat sana dah jd gila tengok kasut tu..=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik tak ada kat sana...hihi

      Delete
  4. Pling x best kan
    kalo kite syok2 nk beli xda saiz plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal..sakit hati je bila saiz tak ada..huhu

      Delete
  5. perghhh !!! xtahan gile kasutt ~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kasut tak ada gila sangat..tp beg ye..hihi

      Delete
  6. Replies
    1. tak tahu lh..tp mcm tak ada tmpt lain..ramai kot org time tu

      Delete
  7. mk cik tu x tahan nak kntut dah tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye lah kot..kalau ye pun jgn lah kentut blkg dya..hihi

      Delete
  8. hadoi....makcik tu sempat kentot lagi.haishh...penin..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..kalau wangi tak pe..haha

      Delete
  9. kuat ke bunyi kentut...hehehe makcik tu taktahan sgt kot agaknya.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuat sangat.. nk ketawa cover2..haha.. kalau ye pun jgn lah kentut blkg dya..

      Delete
  10. hehe..mk cik tu..x cover langsung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah psal..wat muka selamba plak tu..haha

      Delete
  11. bestnye dpt pergi.. xberkesempatan nk pergi.. xpe la.. next time.. :)

    ReplyDelete
  12. Adui....lucu2. Panjang cerita last minit ketawa lah..)

    ReplyDelete
  13. tingginya kasut2 tu. huhu. dulu sy suka pki heels skrg dah kurang. msti bau kan kentut tu.hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. dya tak suka pakai heels..hehe.. bau lah...tp tahan je lah..haha

      Delete
  14. Hehehe..

    Ada2jek Dya nih..

    Tapi kasut atas bombing kereta tu.. Mana anty pergi kat lembah klang.. Dia Ada jek buat promos jalanan. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..yke aunty? glamer kasut tu..

      Delete
  15. ni bikin org mati pakai kasut tebal cmni

    ReplyDelete
  16. mcm tak sanggup je nak pakai kasut cam ginie.. hehe

    ReplyDelete
  17. selalu jugak bila ada kasut yg kita berkenan tapi tak de saiz.bengkek

    ReplyDelete
    Replies
    1. bengang kan..mcm protes tak bg beli kasut je..haha

      Delete
  18. selalu kena mcm tu..bila excited je xde saiz..yg x bekenan byk la plak size..tp iye lah kan dh mmg kasut kita bkenan tu org lain pun bkenan jgk,tu sbb lah xde size.hehe =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah..kdg2 sedih..sebab selalu jdi mcm ni..hihi

      Delete
  19. uwahhh... terlopong jap. hehe. hai. makcik2. kesian dya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tutp lah mulut tu kang masuk lalat kang

      Delete
  20. haha..blh lak mak cik kentut kt situ..xtahan kot:P..
    tingginya kasut2 tu..dila pun susah nk cari saiz kalu nk bli kasut..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah dya pun ingt dya tahan sgt tu..haha

      Delete
  21. lam. Menarik jugak ek? Tak beranimnak peegi. Takut terkejutntengok harga.hahaS

    ReplyDelete
    Replies
    1. dya pergi pun terkejut tgk harga..haha

      Delete
  22. mmm... high taste laa awak nie...
    mai laa follow blog teman pulak...

    ReplyDelete
  23. haha...untung la sape yg terbau kentut tu..mmg sporting giler la makcik tu...
    nice heel tu..nk try jgk la..pastu sukat ketinggian..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..jom try..terlebih sporting makcik tu..haha

      Delete
  24. first..sorry misz domu bari je singgah.. kedua..sukanya polka dots!!

    yang ketiga.. ciannya takde size..takpe2..jimat duit tau..hehehehe.. there must be a reason on what've happened..ya dak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. its ok..:D
      sama lah kita suka polka dots..haha
      tu lah..mcm tak bg beli je..

      Delete
  25. kentot?.......adoiyai seremmmm...huhu

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page