pilih antara dua?

✎dya bunga |⊙Tuesday, March 13, 2012| ☑
hari ini aku ada appoitment dgn doktor pakar pasal hidung aku ni... disebabkan dari 2010 hingga sekarang asyik kena jumpa doktor je dan doktor tanye nak kena operate ke tak?? macam mana ni..aku ni dah lah penakut..

kalau nak, nampaknye kena cucuk dgn jarum lagi lah. doktor tu cakap kalau nak kena operate kena tahan 3 hari je.. sehari lepas kena operate tu dah boleh balik rumah.. macam mana ni..nak ke tak nak?? doktor bagi masa sebulan untuk aku fikir..

23 comments:

  1. kalau itu yg terbaik utk kamu..teruskan..klau msih ada jln lain n tak serius..ok aja..

    ReplyDelete
  2. kenapa dengan hidung Dya..? agak2 kalau lepas oparete tu baik, lebih baik oparete dr tggung sakit.. betul x..?

    jgn takut2..

    ReplyDelete
  3. kenapa sampai kena operate ya? hope it will be okay ya. :)

    P/S: if you want to get the rainbow alquran, do directly email to lycheemaration@gmail.com...

    ReplyDelete
  4. kalau tak nak jumpa doktor tu lagi... operate la... tapi kalau still nak jumpa doktor tu... jarum jer... hehehe

    ReplyDelete
  5. apa masalah hidung Hani?resdung ke apa?

    ReplyDelete
  6. try jer...x try x tahu kn...kuatkn semangat...

    ReplyDelete
  7. better fikirkan yg terbaik utk ms depan dan kesihatan dya..

    ReplyDelete
  8. Kenapa dgn hidung dya ?
    tapi kalau operate tu jalan terbaik utk sembuh .. operate la :)
    kalau cucuk jarum tu .. dia cucuk kt hidung ke ?

    oh ya .. sy tag dya GA ni =)
    http://dismybelog.blogspot.com/2012/03/megagiveaway-by-penmerahcom.html

    ReplyDelete
  9. PILIH Y TERBAIK.. saya pun xtau.. >.< kenapa ngn hidung dya?

    ReplyDelete
  10. sinus.. nk operate tapi takut..huhu

    ReplyDelete
  11. helooooo pekabo cik dya oi?hehe

    ReplyDelete
  12. My opinion...operate..
    setel masalah selamanya...
    sakit 3 hari jer...

    ReplyDelete
  13. as salam..makan ubat dan operation. masing2 ada pro dan con.

    oh..mkan ubat ok. cuma tak tahu la berapa lama kan kena bertahan macam tu. macam pakcik, kadang2 je. tapi kena amik bila keja kat tempat yang hidung pakcik sensitif


    huhu..

    operation, keluar duit lebih. mungkin sembuh dah lepas tu. macam pakick, tak boleh. kritikal. kena ubat. kalau operate juga. 30-70 je peluang. hehe..

    ubat pun ubat laaa


    p/s: maaf lama tak blogwalking. isp pakcik kat sini blog. cuma mampu buka dashboard je. tak bolrh paparkan rupa laman mana-mana blog

    ReplyDelete
  14. ambil keputusan yang terbaik.. :)

    ReplyDelete
  15. kalo dah xde ikhtiar lain operate jela

    ReplyDelete
  16. wwweeeeeewuuuuuu selamat petang! :D

    ReplyDelete
  17. dah okey dah hidung? get well soon dear.. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page