Segmen : Saya Join, Pasti Dapat Doodle Part 2

✎dya bunga |⊙Thursday, March 08, 2012| ☑

masa segmen part 1 dya tak dapat join.. tp sekarang dya nak join segmen ni..nasib baik cik masz tag dya kalau tak dya tak tahu pun..nk buat doodle sendiri tak reti.. 

Nama : dya bunga
Warna : purple..

***50 Peserta Terawal Sahaja Yang Dapat Doodle***

dya nak tag


nk join klik banner kat atas tu ye

17 comments:

  1. wah.. rajin dya join.. Mak Usu xsempat nak join..huhuhuh

    ReplyDelete
  2. Salam si Cantik Manis… (*v*)/ / maaf menggangu..
    Tinggal seminggu jer lagi sebelum 1st GiveAway PetakBunga ditutup dengan rasminya…
    Sangat simple untuk menang… sapa-sapa pun ada peluang menang.. n
    ak tau lebih info
    http://www.facebook.com/pages/PetakBunga-Bundle-Clothing/221130977951816
    http://petakbunga.blogspot.com/2012/02/1st-giveaway-petakbunga.html

    ReplyDelete
  3. eh x tutup lgi eh trikhnye? waa..okay2..

    ReplyDelete
  4. dyaaa...camne nak wat doodle ni?doodle ni ape?

    ReplyDelete
  5. @mak usu : sempat je join lg..:D

    @petak bunga: nnti dya join yer..:D

    ReplyDelete
  6. @Mr.Clivedya tak reti buat..kalau mr clive nk belajar, bljr dgn lyssa faizureen..

    banner tu doodle lh..:D

    ReplyDelete
  7. dri fizgraphic kn..bru jer join aritu...mmg cantik doodle die

    ReplyDelete
  8. @Yumidaa'ah..hehe.. sebab tu dya nk join.hehe

    ReplyDelete
  9. Hi Dya..
    Doodle tu comel jek macam Dya jugak. :)

    ReplyDelete
  10. oohh...xpe xpe...nanti sy cuba belajar mcm mana buat,kalau da pandai,sy buatkan untuk dya pulak..hehe

    ReplyDelete
  11. comel doodle apit.Good Luck dya ^__^

    ReplyDelete
  12. doodle dah siap. tahniah.

    http://2.bp.blogspot.com/-N0OxPbn2tBc/T1okG6oKCAI/AAAAAAAAGNw/dYHAjOFLXwE/s1600/dya+bunga.png

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page