Segmen : Saya Join, Pasti Dapat Doodle Part 2

by - Thursday, March 08, 2012


masa segmen part 1 dya tak dapat join.. tp sekarang dya nak join segmen ni..nasib baik cik masz tag dya kalau tak dya tak tahu pun..nk buat doodle sendiri tak reti.. 

Nama : dya bunga
Warna : purple..

***50 Peserta Terawal Sahaja Yang Dapat Doodle***

dya nak tag


nk join klik banner kat atas tu ye

You May Also Like

17 391 sedang mendoakan dya

  1. wah.. rajin dya join.. Mak Usu xsempat nak join..huhuhuh

    ReplyDelete
  2. Salam si Cantik Manis… (*v*)/ / maaf menggangu..
    Tinggal seminggu jer lagi sebelum 1st GiveAway PetakBunga ditutup dengan rasminya…
    Sangat simple untuk menang… sapa-sapa pun ada peluang menang.. n
    ak tau lebih info
    http://www.facebook.com/pages/PetakBunga-Bundle-Clothing/221130977951816
    http://petakbunga.blogspot.com/2012/02/1st-giveaway-petakbunga.html

    ReplyDelete
  3. eh x tutup lgi eh trikhnye? waa..okay2..

    ReplyDelete
  4. dyaaa...camne nak wat doodle ni?doodle ni ape?

    ReplyDelete
  5. @mak usu : sempat je join lg..:D

    @petak bunga: nnti dya join yer..:D

    ReplyDelete
  6. @Mr.Clivedya tak reti buat..kalau mr clive nk belajar, bljr dgn lyssa faizureen..

    banner tu doodle lh..:D

    ReplyDelete
  7. dri fizgraphic kn..bru jer join aritu...mmg cantik doodle die

    ReplyDelete
  8. @Yumidaa'ah..hehe.. sebab tu dya nk join.hehe

    ReplyDelete
  9. Hi Dya..
    Doodle tu comel jek macam Dya jugak. :)

    ReplyDelete
  10. oohh...xpe xpe...nanti sy cuba belajar mcm mana buat,kalau da pandai,sy buatkan untuk dya pulak..hehe

    ReplyDelete
  11. comel doodle apit.Good Luck dya ^__^

    ReplyDelete
  12. doodle dah siap. tahniah.

    http://2.bp.blogspot.com/-N0OxPbn2tBc/T1okG6oKCAI/AAAAAAAAGNw/dYHAjOFLXwE/s1600/dya+bunga.png

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)