SEGMEN : kenangan terindah ketika berblog

✎dya bunga |⊙Monday, April 02, 2012| ☑
aku join segmen ni pun sebab di tag oleh Qasehsuci.. di sebabkan segmen ni menarik aku join lah..kalau tak macam malas je nak join..hihi..

kenangan terindah ketika berblog..


kenangan terindah mestilah pada korang-korang yang sudi baca entry kat blog aku dan sudi komen.. terharu sangat..walaupun kadang-kadang aku malas giler nak update dan blog aku yang tak cun ni, korang tetap singgah..

walaupun aku tak update, cik nur dan Mr clive sudi datang jenguk blog aku dan tinggalkan jejak kat shoutbox..terima kasih ye.aku hargai sangat..

masa aku join segmen dari apit, dapat doodle.. seronok sangat..first time dapat doodle..hihi..

yang terharu nya, bro ben follow blog aku..mula-mula tu macam tak percaya..aku tampar pipi aku mana tahu mimpi ke kan?? bila tengok balik memang dia lah..haha..terima kasih bro..haha


ni kalau mak aku baca ni mesti kena marah..haha.. tatabahasa ke laut..

p/s : kalau sudi jom lah singgah wang tunai untuk blogger
     : jom singgah salah seorang ahli group segar follower, Bunga Hati Mama

23 comments:

  1. Salam Dya..

    Anty Ada jek.. Sehat Alhamdulillah, tapi komited dgn keje.. Jadual anty padat. xsempat nak blog walking.. Tapi sebelum tido anty jenguk Dya dulu..

    Take care my little Dya.. :)

    Dah 2 pagi ni. Anty nak tutup lampu, masuk selimut.. Kroohh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aunty jaga diri ye..tak mahu lemau2 dah..:D

      Delete
  2. Dya,
    tertarik mnarik la segmen ni;)

    eh pasaipa baby tu comey sgt,? Grammmmmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey kan..geram tengok kt pakcik google dya letak kat blog dya..hihi

      Delete
  3. wah...huntung la retis follow blog dio...hik hik...

    ReplyDelete
  4. eh...eh...nama sy kena mentionlaa dalam post ni...kehekhekhe....mestilah sudi dtg jenguk...nak bersihkan sawang tu semua...nanti labah2 besar dtg baru tau...heheh :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi bersihkan sawang kat blog ni..hehe..

      Delete
  5. sanat menarik..gudluck dear..;-)

    ReplyDelete
  6. betul lah..memang terindah kalu ada orang sudi baca n komen n3 kite...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau tak pe.. seronok sangt bila ada orang sudi komen

      Delete
  7. wahhhh memang kenangan paling manis kan... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak dara singgah sini pun kenangan paling manis..

      Delete
  8. sama2 kaseh..!
    ada masa nur pasti singgah sinilah..!
    :)

    ReplyDelete
  9. dpt komen dri kenkawan tu part yg plg best..hihi

    ReplyDelete
  10. thanks dya join...maaf qaseh busy sgt...x sempat nk jenguk blog2 kwn...sory tau...

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page