jom exercise

✎dya bunga |⊙Monday, April 16, 2012| ☑
sepatut nya hamster aku main wheel mcm kat atas ni..tapi maybe wheel tu kecik hamster aku besar, jenis serian kan besar.. disebabkan hamster aku nak jugak execise dia main macam kat video bawah ni.. 


video

bila aku tgk hamster aku exercise, aku pun bersemangat nak exercise juga..haha..


p/s: jom baca entry ni Anjing Paling Kecil Di Dunia
     : rugi kalau tak singgah baca entry kat blog miss banu..

38 comments:

  1. hehe kna bli yg besar cikit kot..;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal..roda tu kecik nk bg dia main..haha

      Delete
  2. Alolololo...geramnya tgk dia lari2...!
    nur dulu de la hamster ni..tapi dah bg kat org..sebab nur kena gigit..huhuhu

    ReplyDelete
  3. asalam ...saya tak der membela hamster turr ..tq.

    ReplyDelete
  4. ske tgk hamster...lari2 lam roda..cam x penat

    ReplyDelete
  5. comel aje dia lari atas tu..cam hmster yui dlu..yg skg dah malas~

    ReplyDelete
  6. akak penah beli hamster cumel ni tp mati sbb air dia kering..tk sedar masa tu..sian igt dia tido lama..rupanya mati keras dah..hurmm

    ReplyDelete
  7. iyala nampak gemuk, berat ..gebu

    ReplyDelete
  8. hamster ? ahhhh tidakkkkk ! hahah

    ReplyDelete
  9. kiutnya hamster tu exercise. hehe.. sekurang2 nya ada kawan teman dya exercise. br semangat. :)

    ReplyDelete
  10. hehe terus semangat eh tgk hamster exercise, yeahhh pembakar semangat bagus nih ;)

    ReplyDelete
  11. asal tukar header ke yang menakuktkan sgt sgt???>_<

    hahaha

    lepas tu,ade hamster pulak?heheh

    ReplyDelete
  12. hahaha, kat luar pon boleh.janji gunakan wheel tu.ekeke :p

    ReplyDelete
  13. hihi. comel je. pandai dya jage pets sume ni. ;)

    ReplyDelete
  14. dia main dalam roda dia. comelnya!!

    ReplyDelete
  15. hahaha..ok la tu dear :) sekurangnya kewujudan dia buat kamu bersemangat exercise juga :) ngeeee

    ReplyDelete
  16. Cian ngat kat hamster tu..Haha

    ReplyDelete
  17. Chaiyok chaiyok, ayuh kita exercise ;)

    ReplyDelete
  18. hi.. jom join segmen pka nak..??

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-surprise.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  19. hi.. jom join segmen pka nak..??

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/segmen-pka-rahim-surprise.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  20. Dya mmg suka ea bla bnatang pliharaan ni..

    Kalo hamster akak x minat,
    nak dptkan SG xdpat lg..hehehe

    ReplyDelete
  21. hamster haiwan yang comel yang rajin exercise..comel je tengok

    ReplyDelete
  22. hehehe. comelnya mcm tu. exercise;)

    ReplyDelete
  23. hahahaha...comey2.jom exercise.takut kang tak exercise jadi bulat lak cam hamster.aiyoo

    ReplyDelete
  24. baguslah hamster ni,tak macam Solehah bersenam tiada dlm kamus hidupku<tipu..haha=P

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page