wordless wednesday # 5

by - Wednesday, April 04, 2012

ada sesiapa berminat..agak-agak lady gaga nak cuba tak kasut ni??haha

You May Also Like

42 391 sedang mendoakan dya

  1. hahaha...kalo lady gaga, okeh je kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..memang ok pun kalau lady gaga..

      Delete
  2. Wah! Tp bagus gak pakai ni, kot jumpa org jahat skrgni, kita terjang je ...hihikss

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tu lah..sekarang ni kan byk org jahat..

      Delete
  3. Replies
    1. mesti tak sanggup nk pakai kan..haha

      Delete
  4. lady gaga mesti nak cuba... hehehehehe

    ReplyDelete
  5. jom baca entry baru pka

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/make-up-by-pka-rahim.html

    tq :)

    ReplyDelete
  6. nakkkk....tp lg best kalo tajam2 tu kat blakang kasut...haha...meh join contest, deqla tag awk!

    http://norumara.blogspot.com/2012/04/contest-cantik-bertudung-by-farina.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. deqla sangup ke pakai kasutmcm tu?

      Delete
  7. hihi.kasut ni sesuai untuk wanita bila jalan sorang2 dik.safety first..hihi.

    ada juga akak jumpa dua 3 pasang kasut ni minggu lepas kt jusco tebrau,nak juga beli tapi takut sendiri pulak yang kena..kenanya jalan tak betul tersangut pulak kaki kanan kat kaki kiri,naya tu dik..hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak sanggup nk pakai kasut mcm tu..haha..

      Delete
  8. xleh duk dekat ni..abis luka nanti :D

    ReplyDelete
  9. pergghh..! lady gagah semua dia sebat..!
    hehehe..
    tapi kasut ni sesuailah dgn wanita..kalau de pjahat, tendang sekali je..
    cedera parah terus..! hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..tau tak pe..lady gaga mesti berkenan dgn ksut ni.
      safety bila jalan sorang2..skrg ni bahaya jln sorang..

      Delete
  10. erk!! ada jugak mcm nie!:p

    ReplyDelete
  11. nak! klo bg free...letak kt sofa...sure kucing2 xnk tdo kt situ dh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..nth2 kucing tu bawak main kot

      Delete
  12. ni kalau wat hantaran kawin cantik gakk.. konsep punk... hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ok gak tu..lain dari yg lain..

      Delete
  13. ahahaha paling unik !! malang btul sesape yg trjatuh ats ksut nie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni tak unik sgt..ada yang lagi unik

      Delete
  14. wa...tak nak reena pakai..nanti jatuh tersandung coz kain tersangkut dengan tajam-tajam tu..btw lady gaga mesti nak pakai punya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dya pun tak sanggup nk pakai..haha

      Delete
  15. mak aihhh. kasut cap ape nih. huhu.

    ReplyDelete
  16. bleh jgk tu. nak buat senjata. hehehe..

    ReplyDelete
  17. terbaik utk menendang mangsa...eh silap, pemangsa !

    ReplyDelete
  18. UNTUK SAFETY BOLEHLAH PAKAI HIHIHI..

    ReplyDelete
  19. mana kasutnye ittew
    atok takpat nak view...huhu

    ReplyDelete
  20. hi..!
    jom baca entry baru pka.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/04/ziela-make-up-by-pka-rahim.html

    tq :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)