Mini Giveaway by CikHannah : Jom Jejalan

✎dya bunga |⊙Wednesday, May 09, 2012| ☑


lama tak join GA..dya rasa dah sebulan aku tak join GA.. hari ini aku nk join GA dari cikHannah.. kalau korang nk join klik je kat orang lidi yang berjalan tu k..

dya bab-bab bagi cadangan bercuti ni memang tak reti..tapi dya cuba k.. dya bagi cadangan bukit tinggi, pahang.. tempat tu memang cantik..

pinjam pic kat uncle google

banggunan kat situ macam kt perancis.. terasa macam berada kat luar negara..hihi..
antara tempat yang menarik kat bukit tinggi adalah : 
-japanese tea garden
- taman arnab ( rindu plak kat teddy)

blog cikhannah simple..dya suka..

9 comments:

  1. cik dyaaaaa! apa khabarrrr???? :D heeee~
    and good luck!hehe

    ReplyDelete
  2. wah..memg best pun trylah g sne..
    jmputlah dtg blog..ehhee
    http://theprofmie.blogspot.com/2012/05/new-drama-japan-toshi-densetsu-no-onna.html

    ReplyDelete
  3. selamat ber'GA'.gudluck k.nak gak sekali merasa gi bukit tinggi tu.hmmm

    ReplyDelete
  4. nice entry dear. Moga2 bertuah yer..jgn lupe bg alamat kat bile GA dh tamat yer..snang nk bg keychain free khas dr srwk utk setiap penyertaan.. Tq pasal belog..rs nya xsesimple mne tu...ehehehe..

    ReplyDelete
  5. Bukit tinggi mmg best...
    Teringat masa zaman p honeymoon ritu :)

    ReplyDelete
  6. slm singgah. Sila update hadiah & syarat2.. http://cikharty88.blogspot.com/2012/05/lebih-20-hadiah-berniali-rm200-utk.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear..singgah. Sila bg alamat kt entry berpaku hannah. Hannah nk poskan keychain free sbb dear antra 30 peserta pertama yg join GA ni. Btw.gudluck

      Delete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page