''bola''

✎dya bunga |⊙Monday, June 11, 2012| ☑

sebenarnya tak ada idea nak update apa. update pasal bola lah.. sebenarnya aku tak minat tengok bola tetapi dulu masa sekolah aku minat bola.. minat bola pun bersebab..haha..sebabnya pemain bola ada yang hensem-hensem..haha. dulu pukul dua atau tiga pagi pun aku sanggup bangun semata-mata tengok bola.. entah-entah korang pun macam tu kan?

sekarang ni,disebabkan aku memang tak suka bola, mesti bergaduh rebut televisyen je..terutama dengan adik-adik aku.. televisyen lagi satu dah hantar kat pandan indah. jadi sekarang kena berebut televisyen lah..tapi kalau malaysia yang main aku tengok.siap sorak lagi..haha.pelik kan.. bukan aku je tapi dengan mak aku sekali duduk depan televisyen..riuh.. padahal mak aku tak minat bola tu.. 

ramai yang tanya aku euro ni aku sokong mana? aku tak sokong mana-mana pun.hahah..aku sokong malaysia..boleh tak? ada sesiapa yang sokong malaysia juga?? hahaha..

58 comments:

  1. saya sokong malaysia gak..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita sama lah..hihih..go malaysia go..hhaha

      Delete
  2. betul2. dlu sy pn peminat bola. suka sbb rmi yg hensem. hahaha. smpi skrg sy msh mnt cristiano ronaldo. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cristiano tetap dihati..sy berjga sbb christiano lah..hahha

      Delete
  3. minat la juga sbb selalu teman husband tgk bola hehehe

    ReplyDelete
  4. deqla lagi la x minat bola...yg bestnye hubby deqla pun x minat..haha...bgs jugak kan...pelik lelaki x minat bola? tu la hakikatnya... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronoknya..kalau bakal suami dya mcm tu..haha

      Delete
  5. high 5! forever and always Malaysia ! :) tp euro sokong Netherlands :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..tpi euro dya tak sokong mne2..haha..dya ttp sokong mlysia..

      Delete
  6. hebat juga ya tengok aksi bola. anak lelaki first etuza, alamak kaki bola pula, tengok profile saya ..gaya pergi main badminton tu..time kat Maktab tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..ok lah tu kaki bola..mana tau anak cikgu blh jdi pemain mlysia..hihi

      Delete
  7. tak apa2 sekurang2 ada aktiviti boleh baca2..

    ReplyDelete
  8. sokong malysia gak..sbb xmnat lngsung bola..hehe

    ReplyDelete
  9. saya /kami tak minat bola....selamat

    ReplyDelete
  10. maksudnyaaa dya sanggup bangun pagi2 semata2 nak tgk player2 hensem?hahah kelakar laaa...ekekekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn lah gelak an dya..hahah

      Delete
    2. hahaha rilekslaa...benda yang kelakar cannot help but to gelak sikit2... heheh :P

      Delete
  11. sokong malaysia jugak , kalaw dowg menang pown kiter nak bangge cmnew ek ?? heran gk , melaenkan yang tgk nih memang pemaen bola , selalu dye tgk , bole larr tingktkan skil kerr time maen , hehehe ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..dya bukan pemain bola nk tgk skill2 ni..hehheeh

      Delete
  12. kalo tgk ngn member ramai2 automatik jd minat. kalo sensorang jgn harap la. cik na sokong yg menang aje. hihihi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..lalang lah chic na ni..sokong yg menang je..hhaah

      Delete
  13. Masha tunggu nanti je...sokong yang nak menang...haha...baru sebok nak sorak2..kiki

    ReplyDelete
  14. Owh..ada mkna trsirat eh..cuci mata di pdg nmpknya. Soalan: Antara Becham ngan Apex mana lbh handsome?

    CiM sokong belanda, tk kiralah Euro ke WCup ke... Go Holland!! Tp ayam belanda awal2 lg dh kena patuk ngan denmark.

    Howeva, HARIMAU MALAYA tetap dhati, KERANAMU MALAYSIA..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah apex..kata sokong mlysia..hahaha
      kesian holland dh kne patuk..haha

      Delete
  15. samelah kita kina un x suke bola jugak..n most of my familly dont like bola..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg lelaki pun xmint juga ke?haha

      Delete
  16. minat gak..kalu tak ngantuk tengok jer..teman hubby.tapi slalunya tv jer terpasang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..kalau tv terpasang mknanya tertidur lh ye..haha

      Delete
  17. Replies
    1. takpe lahhh oren sentiasa di hati. hihi.

      Delete
  18. teruskan berjuang BELANDA !!

    ReplyDelete
  19. akak pun tak minat bola hihihi....buat apa sokong dorang,...dorang dapat untung....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. dya mmg x suka bola..hihi

      Delete
  20. bab euro nyue hancur...satu pon xthu..ahahaha...
    maafkan sy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan nyue je..dya pun xtahu..haha

      Delete
  21. kadang2 tu minat jugak tengok bola... tp kalau perlawanan lewat sangat... rasanya baik tido... heheehheh ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. tu dulu je dya snggup bgun..haha..sekarang tak

      Delete
  22. kalu malaysia yg menang baru nak sorak...tak minat jugak bola...Kalu abah akak kan 24 jam bola je...boring je...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama ngn abah dya..dya mesti tertidur..hihi

      Delete
  23. Nur, kalau malaysia main, tgklah juga.
    tapi kalau bola luar negara nur pilih tido..hihih..

    mlm ni malaysia menentang singapore...!

    ReplyDelete
  24. Hany bola malaysia mmg suke. Shp g stadium bagai.tp kalau liga eropah ke ape ke kureng sikit. Tp kalau euro layan jugak. Hany germany yeahhh!

    ReplyDelete
  25. sama la kite, saya pon xminat bola..tapi main netball minat plak..hehee

    ReplyDelete
  26. sama la...tp sadisnye sy sokong team yg menang..x kira siapa..tp team malaysia tetap no. 1..actually x minat tgk pn..tp xde pilihan

    ReplyDelete
  27. rasa nak layan baru layan kalo tak layan dalam mimpi je la hehe..

    ReplyDelete
  28. sama la dik,kalau malaysia yang main garenti kak pun melalak depan tv gak.haha

    ReplyDelete
  29. Kita sama tak minat bola, kadang nak tgk TV terbantut bila depa konker nak tgk bola :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page