segmen 2: 6 pekara tentang saya

by - Friday, June 01, 2012


hari ini  dya join segmen yang menarik .. kalau nak join, macam biasa klik banner tu ye..

6 perkara tentang dya : 



  • aku ni memag susah nak marah dan senang ketawa.. tapi kalau orang yang aku tak berapa rapat aku akan jadi kurang bercakap dan senyum je..hihi..bila aku tak suka orang tu aku akan senyum je tak banyak cakap..
  • aku memang suka bela binatang peliharaan .sekarang ni aku hanya bela hamster dan sugar glider.. nampak tak header aku ada pic bunga dan bello.. penyambut tetamu untuk blog ni.. thanks ye kak arina sebab buatkan header tuk dya..hihi
  • haiwan paling aku geli..jeng..jeng..ular.. eee..aku ingat lagi masa otw pergi kolej, kalau aku banyak cakap dorang mesti akan kenakan aku.. " dya, ada ular" mesti aku jalan laju..geli..
  • aku akan terjaga dari tidur bila mama aku tutup kipas.. kalau bab kejut kan aku bangun dari tidur mesti mama aku geram.. liat sangat nak bangun pagi.
  • aku masih single.. haha.. tapi bila aku cakap aku single orang tak nak percaya..ee..geram ni...
  • aku suka karoke..dan aku suka juga rosak kan lagu bila nyanyi.. yang paling orang bengang bila karoke dengan aku bila aku menyampuk orang tu menyanyi..hahaha. jangan tiru seperti aku ye..

You May Also Like

46 391 sedang mendoakan dya

  1. nanti nk join la segmen ni...lama xjoin segmen..hihi...yg no1 ngn bab susah tido tu sama mcm dila...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom3 join..memeriahkan lagi segmen ni..nnti blh tau 6 perkara pasal dilla.:D

      Delete
  2. x pnh lg jumpe sugar glider depan mata..tringin nk pegang...sy ske kucing! mmg bez! sronok utk dibuli..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. sian kucing tu tau..dya takut kucing..haha

      Delete
  3. hehe..klakar..nak join la..boleeee???

    ReplyDelete
  4. hehe..menarik2..thanks sudi join...nice sharing...kina un suke rosakkn lagu sebab salah lirik..hehehe

    ReplyDelete
  5. dya ni jenis happy go lucky la. :)

    ReplyDelete
  6. haha...jom la t kite same2 rosakkan lagu..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa..jom3.. jgn bising kalau dya menyampuk...haha

      Delete
  7. 1. CiM pown suka ketawa (kalau gader2 ngan family leh runtuh rumah kitorg gelak sakan) tp Cim cepat marah gak
    2. CiM suka kucing, sumer gemukKs & noti. dulu ada bela hamster tp kioKs coz anak CiM lupa bg makan
    3. CiM tak takut ular, ular tu yg takut CiM sebab takut kena cekik
    4. padan muka kena tutup kipas, tua rhhh liat sgt
    5. Miahahahaha...CiM dah tawen, anak 2 (nak bekenalan ngan Danish? dia pandai main gitar) hehehe promot :)
    6. CiM suka karok gak tp suara tk sedapaku suka karoke

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti kalau jumpa ular dya panggil CIM lh..hihi sore dya pun xsdp..haha

      Delete
  8. hahaha..bab tutup kipas tu yang lawak tu..sebab kakak pun sama gak dulu haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kantoi..haha.. skrg mcm tu jugak ke?

      Delete
  9. wah..
    abis da tahu rasia dya.hahaha

    eh tp btul ke single?
    mcm x pcaya la plak.hahaha
    jgn geram ye dya,seyes mcm x pcaya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..cik ai jgn bg tau org lain ye..:Dhihi..senyap2 je
      a'ah..single lh..haha.. nk geram ni...apa yg tak xcye nya..haha

      Delete
  10. melalui segmen ni terkenal juga siapa dya yer.....suka bela binatang eks.......akak geli ngan binatang....kucing pun sudah buat akak jerit kuat.....ish...

    ReplyDelete
    Replies
    1. geli haiwan? arnab geli tak?hihi..dya geli ular jo

      Delete
  11. Replies
    1. blh je beb..klik je kt banner tu..

      Delete
  12. sugar glider rupanya.. haha

    ReplyDelete
  13. hehehe saya pun join segmen ni jugak..sy pun suka ngan binatang gak..kucingg dh ada teringin nak bela sugar glider plak..sy pn suka menyanyi kuat2 plak tuh hahaha..suara tuh x de laa sedap sgt tp setakat ni xdela org marah lgi dgr sy nyanyi hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nnti nk tgk lh 6 perkara pasal miss banu..hihih
      kalau xdeorg marah, maknanya suara miss banu sedap..hihi..:)

      Delete
  14. selamat bersegmewn ya ..

    ReplyDelete
  15. datang dari segmen yang sama

    http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

    erm saya ada satu segmen harap dapat ikut dan ajak rakan blogger yang lain yer..??

    http://ciffahmimalomuchacha.blogspot.com/2012/06/segmen-1-malaysia-1-blogger-1-generasi.html

    ReplyDelete
  16. dya ni hppy go lucky gak rupanya.. :)

    ReplyDelete
  17. ohhh mis dyaaa....walaupun xpernah bertemu dalam dunia realiti,kalau cik dyaa jumpaa saya,mesti byk ckp sbb saya bykkkk ckppp!!!kehkehkehekehkeh

    ReplyDelete
  18. selamat bersegmen. All the best.

    ReplyDelete
  19. Orang pun tak caya kita single, huhuhu .
    Kita suka karoeke jugakk, yeayy ;]

    ReplyDelete
  20. aw..aw..aw..kite sama la dya..ain bukan saje ular,ular tiputipu, kulit ular, nenek ular, bapak ular anak ular, baby ular..semua ain geli..nie ha..nak taip u-l-a-r pun rasa geli geleman jari..


    Ain dah pandai buat drama sekarang.

    ReplyDelete
  21. oooooo... baru lah deqla tau.....selmt berkenalan...hihihi

    ReplyDelete
  22. dear no 1 tu sama ngan ayu..hehe..ayu follow sini dear..ahli gsf yg baru..jemputlah ke blog ;-)

    ReplyDelete
  23. ohh ramai orang buat 6 perkara ni... menarik gak.

    ReplyDelete
  24. Nur kembali... :)

    Dya...kita samalah single... dan org tak percaya bila nur cakap nur masih single mingle...!

    mmg gerammmmmm..!

    ReplyDelete
  25. dtg BW dari segmen yg same. hehehe. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  26. follow you :)
    http://anzulnashome.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  27. dari segmen sama :)
    http://mydreamzworlds.blogspot.com/2012/05/segmen-2-6-pekara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  28. Salam ukhwah.. datang dr segmen yang sama..

    suka pelihara binatang jugak..cam kucing.^_^

    saya folow sini..follower ke 675

    http://setanggi-permata.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  29. Singgah sini dr segmen yg sme :)

    http://lystra-lily.blogspot.com/2012/06/segmen-26-pekara-tentang-saya.html

    ReplyDelete
  30. yang last tu sama lah
    hehe

    maaf late blogwalk
    http://sayacikamal.blogspot.com/2012/06/segmen-2-6-perkara-tentang-saya.html
    saya follow sini

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)