SEGMEN SIMPLE AYUEJEAN : JUADAH WAJIB RAMADHAN

✎dya bunga |⊙Tuesday, July 24, 2012| ☑

aku nak join segmen dari AYUEJEAN.. segmen yang menarik sebabnya cuma tepek gambar " Juadah Wajib".kalau nak join klik header comel tu ye.

KURMA
Kurma ni memang wajib ada..hihih..

Murtabak

Murtabak Pak Din ni memang juadah wajib ketika berbuka.. yang  rajin pergi beli murtabak mestilah adik aku yang bongsu..aku tolong makan je.. 

Nasi Ayam dan Tauhu Sumbat


kalau berbuka Nasi Ayam wajib ada tauhu sumbat. selalunya sos cili tu guna sos cili nasi ayam..hihih.

Roti hotdog goreng


Roti John


menu wajib bila pergi bazar ramadhan..kalau bukan bulan puasa pun roti john memang menu wajib..hihhi..

banyak sangatlah juadah wajib.selalu mesti masak meehun sup, spaghetti, mee hailam, macam-macam lagi lah..hihihi.. 


26 comments:

  1. haiihh menyelerakan ..hehe..murtabak tu kita sama..hehe..selamat bersegmen ;-)

    ReplyDelete
  2. amboi dya banyaknya juadah wajib hahahahahaha.. larat ka mau abiskan semua kekekeke.. best jg segmen ni kan..? ada kelapangan akak join ;)

    ReplyDelete
  3. amboih, sedap pulak tengok..

    ReplyDelete
  4. Murtabak dengan roti john selalu jadi pilihan kan.... =D
    Bulan lain kalau nampak buat derk je salalunya kan...
    Hehhehehe.... =D
    Tauhu sumbat tu memang fav tu......
    Roti hotdog macam tak penah jumpa lagi.... Ada ek???

    ReplyDelete
  5. Assalam banyak juga juadah wajib Diya erk... semuanya sedap2... boleh makruh puasa kalau tengok lama2.. hehehehe

    ReplyDelete
  6. yeahh... kurma dan roti john tu kita sama.. kemarin baru mkn roti john.. :)

    ReplyDelete
  7. terliurnya tgk makanan2..huhuhu..
    lama tak makan tauhu sumbat, nanti nak cuba buatlah.. :)

    semoga berjaya dya. :)

    ReplyDelete
  8. byk nye makanan febret dia. huhu :)

    ReplyDelete
  9. wah banyaknya menu..selamat bersegmen.gud luck ye dya

    ReplyDelete
  10. laparrrr..eyhh pose..hihi..

    Selamat bersegmen..

    ReplyDelete
  11. roti john peberet pakcik john...hehehe...sedap tuuuuu;)

    ReplyDelete
  12. amboi banyaknya juadah.. makan sampai abih tau... Salam ramadhan

    ReplyDelete
  13. atok asalkan ado murtabak pun sodap..hihi

    ReplyDelete
  14. menarik ni.. martabak pon febret lya..

    ReplyDelete
  15. nah tu makanan sedapnya Dya. Yup! kurma wajib bagi etuza. makanan sunah nabi tau. Ada tak madu..minum lah juga madu ya. Ada hikmah minum madu tu ..hehe..

    ReplyDelete
  16. banyak betul menu wajib...kekekekkke
    Penuh satu meja ini...

    ReplyDelete
  17. murtabak? samalah kita,pebret jugak

    ReplyDelete
  18. roti john mmg pemes...sedap..laku..

    ReplyDelete
  19. nak roti John tu boleh tak ?? nyum3 (^_^) haha...fariz jogging2 sini tau

    ReplyDelete
  20. huh dah lame tak mkn tauhu sumbat,roti john..ni yg rase nak redah bazar je ni

    ReplyDelete
  21. banyaknya juadah wajib.huhuhu..mak selalu buat roti hotdog goreng tu.sedap...

    ReplyDelete
  22. pehh..menyelerakn sume juadh tersebut..slmt bersegmen yer,,..jom dtg blog..hihi

    ReplyDelete
  23. hohoho murtabak tu nampak ohsemmm gilaaa laa dya!ekekeke

    ReplyDelete
  24. selamat bersegmen dya..

    menu mutabak tu mmg jd peveret bln posa kan..kalo x posa x la rs nk mkn sgt..hehe

    ReplyDelete
  25. Eza tak pandai makan tauhu sumbat tu.. Huhu..

    btw, tq dear...Before ni memang senget bila kat laptop org lain.. Hehe. makseh lagi sekali dear...

    ReplyDelete
  26. semua nurul suka kecuali tahu sumbat.sbb memang tak suka tahu tapi kalau taufufa suka lak.huhu

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page