wordless wednesday # 11

by - Wednesday, July 11, 2012


aku rasa macam nak curi kereta ni..hahaha

You May Also Like

31 391 sedang mendoakan dya

  1. whoiiiii best gileee!! teringin la.cantik nyeee!!

    ReplyDelete
  2. CUMILNYER TAPI KETA NURULTAKLEHNIE A=WAT CENGGINI NNT MERAH N SOFIA MAIN2 ROSAK TERUS

    ReplyDelete
  3. hot pink.. ade gak eh org obses smpai cmtu jadi nye

    ReplyDelete
  4. confirm jadi tumpuan.. nnti leh buat pameran kete :)

    ReplyDelete
  5. terbaik la kete nie....alaa cam kete permainan plak..ahahahha

    ReplyDelete
  6. hahahaha.jangan! jangan! nanti Allah marah..hihi

    ReplyDelete
  7. jom kita sama2 jalankan operasi curi keta ni hehehe comeiii kan geram je tengok..btw salam kenal yer dya..saya singgah n follow sini tau

    ReplyDelete
  8. Wow....bestnye kalau dapat kete mcm ni....

    ReplyDelete
  9. alolo comelnyee.. keta hello kitty pink...

    ReplyDelete
  10. ya ampunnn sungguh menarik kau memg debomm wahai kereta..

    ReplyDelete
  11. alooo..sweet nyerr..!
    pink color...

    ReplyDelete
  12. mak! sib baik saya tak minat .. hehehe

    ReplyDelete
  13. sayang nya nak bawak jalan2. huhu..

    ReplyDelete
  14. Tu dia! Siap dah ada selipar siap2 dah.. Mesti keta gadis peminat tegar hello kitty & kaler pink nih.. Btw, cantik la plak.. Rasa cam heppy & ceria jer klu dapat naik kete ni jalan2.. =)

    ReplyDelete
  15. eh jangan...jangan tak curik hehe

    ReplyDelete
  16. hihihi..dapat kat mia nie,...mau tak nak masuk rumh..hahah

    ReplyDelete
  17. wahhhhhhhhhhhh...
    sweettttttttttt=))

    ReplyDelete
  18. comel sungguh keta ni...hihi

    ReplyDelete
  19. amboi...siap ada selipar tidur....Zzzzzzzzzzzz...krohhhhh...hihi

    ReplyDelete
  20. ok hany bg kt dya lak, heehehe sbb pink, kalau hijau mesti hany berebut ;)

    ReplyDelete
  21. wah..minat betul ya kat kereta camni..
    curi la kalau boleh..hehe

    ReplyDelete
  22. adoiiiii pening nyaaa kepala tgk...serabut gilerrr! >-<

    heheheh :P

    cik dyaaaa! im backkkk!!!

    ReplyDelete
  23. O.o,awesome gler.. #kalo nak curi kete ni nanti,roger2 kita tau sb nak join sekali =p

    ReplyDelete
  24. comelnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  25. aiyooooo...ni keto mainan ke keto boto ni...pink uolss

    ReplyDelete
  26. hehehe ayu nak curi jgkkk..jom2

    ReplyDelete
  27. mak aiiii..umpama lam alam fantasi..bez!

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)