Segmen : Kenangan Kad Raya

by - Friday, August 10, 2012

 
dya nak join segmen dari Miss Z.Nak join klik banner.
 
kenangan : 
dya mula dapat kad raya masa darjah 6. sampai sekarang masih simpan kad raya tu. dulu masa sekolah selalu bertukar-tukar kad raya. semua kad raya tu dya masih simpan ye. dan bila baca balik kad raya tu mesti tergelak sorang-sorang.. ada satu kad raya tu siap ada pic kawan dya sebagai kenangan. 

dya tag semua yang singgah baca entry ni..
 

You May Also Like

17 391 sedang mendoakan dya

  1. bgsnya dya simpan kad raya lagi..zaman sekolah mmg byk dpt kad raya.. kad raya dari cinta monyet pun ada.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. wahh koleksi berharga tu..simpan nti bagi cucu cicit tgk lk..hihi

    ReplyDelete
  3. dila bnyk kad ry yg kna buang..sbb kna gigit anai2 dlm almari..sygnye..hihi

    ReplyDelete
  4. dah lama tak dapat kad raya... mesti best...

    ReplyDelete
  5. kite ntah ltk mana kad raya dulu dulu

    ReplyDelete
  6. good luck.nurul tgk masalah rasanya dah akhir ramadhan nie mcm bz cket

    ReplyDelete
  7. ramadhan moga tahun ini lebih bermakna..

    ReplyDelete
  8. kad raya miss z dah ada yang berbuang huhuhu..tpi masih byk juga yng tersimpan :)

    tenkiuu join :)

    ReplyDelete
  9. best kot dpt kad kad ni..hehe rindu!!

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)