wordless wednesday # 13 - semua perasan cantik.

✎dya bunga |⊙Wednesday, September 05, 2012| ☑

beg aku pun nak bergambar..haha





bunga dan bello kat beg biru..hahah

aku malas nak menaip so aku letak pic je lah ye..semua perasan nak jadi model..yang aku model rendang..hahaha

p/s : aku ingatkan entry ni dah publish pagi tadi..rupanya  tak..hahaha

31 comments:

  1. hehe.. yg penting happy.. gmbr first tu ada plak yg rajin duk menyapu :) yg dua lgi mcm tukang arah... walhal tak de daun2 pun atas rumput tu :)

    ReplyDelete
  2. korang ni pakai cantik2 pastu berkebun lak. hehe.. sepupu ke adik beradik tu dya?

    ReplyDelete
  3. kalau memang cantik tak perasan pn dear..hihi.semua comel2 belaka..

    ReplyDelete
  4. heheh. comel je dia berposing =)

    ReplyDelete
  5. model-model dalam simpanan...^__^

    ReplyDelete
  6. heheh.. tp mmg semuanyer cantek bangat!

    ReplyDelete
  7. oklah tu, cun je nur tgk.. :)

    ReplyDelete
  8. semua model cantik.siap ada yang pose ngan pencakar sampah na. :)

    ReplyDelete
  9. Sekali sekala, takpe nak melaram. hihi

    ReplyDelete
  10. Cantik? Tak la...Tapi semuanya comel2 ^_^

    ReplyDelete
  11. hehe. kalau nk tutup muke, takyah amik gmbor ye. ;)

    ReplyDelete
  12. Sweet la combination color yellow ngan blue tue..
    Kem salam~~

    ReplyDelete
  13. santek larr , baju kamu sangat santek !!!

    ReplyDelete
  14. rendang xberbuah....kikiki

    dya..duk kat BTS ke? masha pernah gak g jogg kat sana dulu tapi tu la xtau pulak HUKM kat sane jugak...kahkahkah...

    boleh nanti kite kuar jogg same2 kan..pastu Dya lanje Masha eskrim...kikiki

    ReplyDelete
  15. anak dara x elok duk tangga.. hehehe.. comel dh tu

    ReplyDelete
  16. hehehe... kawan2 dya semua nampak sporting bergaya.... :D

    ReplyDelete
  17. hahha..mmg semua cantik2 la..macam model gitu

    ReplyDelete
  18. salam kenal..
    blog yang comel..
    muka pun comel-comel..
    hihi..

    ReplyDelete
  19. deqla pun perasan la yg dya dan kwn2 perasan cantik..hahaha.. :p

    ReplyDelete
  20. wahh..ni model tiang pokok nee..hehehe..selamat hari raya cik dya..

    ReplyDelete
  21. Kiut2......semua..ehemmmm
    Yg lski hensem lerrrr

    ReplyDelete
  22. ececece..
    jd model la semua2 nih ek..
    xpe2,belajar posing elok2 eh..comel2 suma dah ni :)

    ReplyDelete
  23. yg mana satu dya? semua cute2...hihihi

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page