wordless wednesday # 14 - bila tak ada bekas nak tapau

by - Wednesday, September 19, 2012

You May Also Like

24 391 sedang mendoakan dya

  1. don't worry..sy pn penuh buat macam tu..kita serupa..tp sy guna bekas panjang..tp bukan bekas air..

    ReplyDelete
  2. kikiki...senyum sis tengok bekas tue...

    ReplyDelete
  3. jadik lah dari tak dak langsung kan...banyak sikit..haha

    ReplyDelete
  4. hehehehe..namun tetap nampak menyelerakan..hihi

    ReplyDelete
  5. Akak selaluuuu buat macam tu. Especially kalau bawak benda yang berkuah. Susah sikit nak tumpah..hihihihihi

    ReplyDelete
  6. tak kisah dya... janji ada bekas utk simpan... hehehe

    ReplyDelete
  7. Ok la tu kan dapat juga rezeki nak dibawa balik kan.. unik..

    ReplyDelete
  8. ok la tuh..drpd tapau dlm perut,ada jugak bekal kan..hehehe.. sweety byk botol mcm ne kt cni..nk x?? bole guna saat2 genting mcm ne..hehehhe

    ReplyDelete
  9. Heihei..kreatif.sama kreatif dengan sejukkan nasi panas dengan ais.XD

    ReplyDelete
  10. kikikiki ok pa bekas tu dapat banyak sikit tapau..haha

    ReplyDelete
  11. Ekekekeke...jadilah. Janji ada bekas.

    ReplyDelete
  12. melampau dah ni. jgn buat camni dya. plsss. haha..

    ReplyDelete
  13. hahaa. Nampak dah tu bekas besar tu.

    ReplyDelete
  14. apa di da;lam tu, keliru, nampak macam nasi pelangi ke?

    ReplyDelete
  15. kahkahkah ! xpe lah asalkan bersih .. hehe

    ReplyDelete
  16. Ha ha...balang pun kira bleh la tu...

    ReplyDelete
  17. haha. sabor jelahhh. pernah jugak wat bekal pakai bekas ni. tapi letak lauk, bkn nasik. ;)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)