Jom Naikkan Trafik Blog!

✎dya bunga |⊙Monday, October 01, 2012| ☑


lama tak join segmen dari mak dara..  mana boleh lepaskan peluang kalau mak dara buat segmen kan.hihih..kalau singgah ke blog mak dara, dia mesti akan singgah kat blog kita.hihi..

nota PENTING dari mak dara!!

Jika anda telah menyertai segmen ini anda perlulah terjah ke blog blog yang bakal mak berikan listnya nanti dengan sebanyak mungkin ye dan jangan lupa untuk tinggalkan jejak anda di blog itu.. Dan jika blog anda menerima lawatan dari yang menyertai segmen ini anda haruslah membalas lawatan mereka itu.. Dengan cara itu kita dapat membantu dalam menaikkan trafik ke blog kita ..



15 comments:

  1. wah..moga bertambah follower dya...=)

    ReplyDelete
  2. Selamat menaikkan trafik blog ye Dya...Gud luck..

    ReplyDelete
  3. selamat bsegmen dya..

    mogga trafik up..up..up.....

    ReplyDelete
  4. selamat mengejar trafik ye dya .. mee dah penat kejar trafik . hahhaha

    ReplyDelete
  5. Dezee lawat Dya punya cukup la..

    ReplyDelete
  6. selmt bersegmen dya heyy utk dya.. heyy... ;p

    ReplyDelete
  7. selamat bersegmen dya..

    *penatkejartraffik* hehe

    ReplyDelete
  8. masih boleh ikut ke segmen ni. macam dah tamat jer

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page