perlukan pendapat.

by - Thursday, October 04, 2012

rindulah kat korang..
abaikan gambar diatas.. tak ada kena mengena dengan entry.hihi. hari ini aku perlukan pendapat korang..ceritanya begini... dah macam masuk pertandingan bercerita pulak.hihi Sepatutnya beberapa bulan yang lepas aku dah buat operation hidung tapi disebabkan takut dan dengar macam-macam cerita dari kawan-kawan aku terus tak jadi buat operation tu..haha.. janganlah gelak kan aku.lepas tu doktor ada cakap yang lepas operation tu mungkin akan rasa sakit..lagi lah aku bertambah cuak..

sejak dua menjak ni, aku rasa resdung aku ni dah semakin teruk je.. (ni aku yang cakap bkn doktor yang cakap..hihi) mana taknya ada sekali tu aku pergi klinik kerajaan..sebab masa tu aku memang susah nak bernafas.. ada  ke patut pegawai perubatan tu cakap kalau tak boleh bernafas matilah.. kalau aku sihat tak ada nya aku nak datang klinik ni..huh..beberapa hari yang lepas aku pun susah nak bernafas lagi. doktor tu cakap maybe sebab hidung aku..

dua bulan yang lepas doktor tu tanya aku balik nak buat operation  ke tak?sebab aku dah lama sangat follow up..aku rasa dah dua tahun kot.hihi . aku cakap aku nak ambil ubat dulu kalau bengkak tu tak kurang juga terpaksa terima.. (dalam hati xnk buat)

lagi dua bulan aku ada date dengan doktor..doktor tu menunggu jawapan aku..haha..korang rasa perlu ke aku buat? aku ni dah lah takut tengok jarum tajam-tajam..haha..dah berbulan-bulan aku fikir benda ni tau..

You May Also Like

38 391 sedang mendoakan dya

  1. better buat dik....jgn dibiarkan..

    ReplyDelete
  2. mungkin lebih baik awk buat je operation tu. mcm doktor tu ckp nnt akan ada rasa sakit lg but then mungkin x sesakit skrg.. jarum2 tu awk wt xtau je..hehe..nnt masa operation awk xsedar n xkn nmpk pown jarum tu.

    ReplyDelete
  3. dya fikirlah masak2..minta pendapat family..bagi nur, kalau dah terpaksa, kita kena hadapi jugakan.. xkan dah betul2 xboleh bernafas baru nak oparate...

    rasanya pakar tahu apa tugas diorg..tntulah diorg lakukan yg tbaikkan..

    psst,,dya xcuba rawatan lain ke..?

    ReplyDelete
  4. lorhh... mcm rumit lak soklan tu..pokok pangkal di tgn dya sebnrnya..cuba bincang ngan family dya...huhu...

    ReplyDelete
  5. so far masalah dya susah nafas je la eh?? better operate kalau boleh memudaratkan kesihatan.. cer cri info psl ni or org2 yg penah operate.. apa kata dorang.

    ReplyDelete
  6. baik pergi check..takut lebih memudaratkan

    ReplyDelete
  7. Dya, ikut nasihat Dr. CiM tk pndai nk bg pndpt, myb Dr. lbh arif dn byk pengalaman. Jgn risau sgt, lg teruk klau tangguh2 akn smakin melarat. Be strong girl!

    ReplyDelete
  8. kalo operation tu dia bedah ape yea?dia nk buang ape??ishh..sweety pn xtau nk kta apa.. buat solat istikharah dulu la dya..

    ReplyDelete
  9. Kalau dah menyukarkan diri untuk bernafas, better akak operate je.

    ReplyDelete
  10. rasanya baik buat..kalau sakit pun sekejap jer,,drpd resdung tue merebak lagi payah..cubit2 nuffnang

    ReplyDelete
  11. better buat la. sakit time operate je pun. kalau tak operate, akan sakit la sampai bila2 selagi tak sembuh. pendapat cik na je. ;)

    ReplyDelete
  12. Seeloknya ikut la nasihat doktor tu Dya...nanti melarat susah plak kan..

    ReplyDelete
  13. better pg buat..jgn risau ape ALL IS WELL yunk ;))

    ReplyDelete
  14. rse lbh baik buat je bahya taw kalo melaraat

    ReplyDelete
  15. Kalau kita dah usaha, ikhtiar dan bertawakal inshaAllah Allah akan permudahkan urusan ^^

    Jadi nasihat aku, buat je ;D

    ReplyDelete
  16. sis tak tahu nak bagi pendapat apa....mungkin ikut saranan doktor kot...

    ReplyDelete
  17. klu mnjjaskan kshtan ayu rsa bttr plh jln yg trbaik..tkut tu kita kna atasi utk kebaikan..cewaahh pndai ja ckp sbnrnya tt jgk..hehe

    ReplyDelete
  18. takutnya.takutnya.haha.x pe buat je demi kebaikan.Nanti teruk nnti.Sy pun ad resdung.Bahayanya.Aiseh.

    *Dh slmt msukkn link awk dlm bloglist.hehe.

    ReplyDelete
  19. jangan degil..gehehehe
    demi kesihtan diri

    ReplyDelete
  20. untuk kebaikan, better buat :)

    ReplyDelete
  21. setuju dgn pendapat2 diatas nih hahaha.

    ReplyDelete
  22. bincang dgn family, istikarah. rasenye dya patut buat kot. cegah sblm parah. ;)

    ReplyDelete
  23. kalau dah teruk xboleh nafas tu better buat la operation

    ReplyDelete
  24. makin tangguh tkt makin melarat yunk

    ReplyDelete
  25. ermm
    bahay jugak dya..
    kwn ai aritu pun nyaris2 nk kena operate pastu bila dia wat rawatan traditional dah ok la :)

    ReplyDelete
  26. ada wat rawatan tradisional tak dya...hmm...tapi kalu dah memudaratkan diri sendiri elok buat kot...

    ReplyDelete
  27. mana tau ada inisiatif lain. who knows.... Tapi klau dah takde, nak taknak kena buat jugak. Huhu.

    ReplyDelete
  28. oooo resdung tahap kronik ker dya?baik buatlah doctuh tahu kot apa nak buat ngan resdung2..sbb kalau dibiarkan nnt lagii melarat..g klinik kay follow up semula

    ReplyDelete
  29. erkkk..semua org suruh buat? xleh jadi nih..nak bangkang..grrr

    lebih baik jangan buat..kalau buat nanti hidung tinggal sikit..doktor potong habis..=.="

    ReplyDelete
  30. erm kalo tu jer jalan yg terbaik baik buat jer..takut kalo dibiar makin memudaratkan nanti

    ReplyDelete
  31. BTW dh memang letakkan blog ni dlm bloglist pun, haritu kau ad ckp nak tukar bloglist..

    ReplyDelete
  32. igt an nk bg mancung hidung .. hehe

    mee pon resdung tp tade lah mcm dya .. bhya tuu .. tgk dulu law bgkak tak surut jugak better wat ssuatu ..

    ReplyDelete
  33. saya pun tak tahu sangat operation tu camne..bek dya buat research sikit pasal operation tu..

    ReplyDelete
  34. Resdung teruk gak..dah cuba cara tradisional..pakai asap2..tapi lepas tu bersin giler2 punya...kikikki.
    Terpulang pada awak....mana yg terbaik..

    ReplyDelete
  35. better ikut ckp doktor la dya....utk kebaikan dya juga

    ReplyDelete
  36. Better buat dya..xper la sakit skit asal sembuh.Sama mcm ubat la..gi operation ok..bloggers semua support dya.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)