Wordless wednesday #16

by - Wednesday, October 03, 2012


# Jom jogging..hihi
# jom singgah baca entry suara katak yang merdu..

Published with Blogger-droid v2.0.9

You May Also Like

27 391 sedang mendoakan dya

  1. damai je pemandangan di waktu pagikan..sejuk mata memandang.. :)

    ReplyDelete
  2. tgk gmbr ni dpt rasa fresh gile!!! :)

    ReplyDelete
  3. jgn jogging lame lame sgt dya, karang kurus keding. hehe.

    ReplyDelete
  4. jogging?? ala malasnya.. tp kalo dya yg ajk jom je la.. hihi

    ReplyDelete
  5. dya jogging atau snap je ni? hehe..

    ReplyDelete
  6. wah...jogging la..dah lame akak tak joging

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum dya...seronoknya pi jogging...:)

    ReplyDelete
  8. woww..dya jogging...hehehe..chaiyo2 yea..

    ReplyDelete
  9. wow panorama indah nian...di mana ni KL ke?

    ReplyDelete
  10. selalu tanam dlm diri esok nak jogging...tapi, hampeh... perut makin ke depan.. huhuhu

    salam kenal, terima kasih sudi lawat blog encik bell. dari segmen hanif idrus :)

    ReplyDelete
  11. wah rajin dia jogging
    lya dah setahun tangguh nk jogging
    lg best kan
    hehe

    ReplyDelete
  12. Haha..actvt biasa di hari minggu. Itupun klau tkde class atau class start lewat. Bila lepas joging, bdn rasa ringan sgt

    ReplyDelete
  13. Bestnya suasana camtu kalau jogging..kak M dah lama tak jogging..

    ReplyDelete
  14. sis selalu jugak jogging...pusing taman kikiki

    ReplyDelete
  15. suka lah tgk gambo taman ato pun tasik..tenang je..baru best nk jog ni..hahaha tgk2 dok lepak kat tepi tu je :)

    ReplyDelete
  16. lawa tempatnya mcm kat tasik umah nurul.tapi nama jer cantik jogging nyer dok jugok.huhu

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)