happy birthday MV!!!

by - Saturday, November 17, 2012



hari ini aku nak buat entry selamat hari lahir...dya nak ucapkan selamat hari lahir kepada kak Suzyanna Yap yang ke 27 tahun..betul kan? aku takut salah kira je..

P/S : suka tengok muka kak suzyanna..macam cina..hihihi.. jom terjah blog beliau, MV.

You May Also Like

27 391 sedang mendoakan dya

  1. baru aje wish kat blog kak MV...
    happy birthday, kak MV... ^_^

    ReplyDelete
  2. Laa..besday MV ke..? kena terjah kesana ni..

    ReplyDelete
  3. Laa..besday MV ke..? kena terjah kesana ni..

    ReplyDelete
  4. Laa..besday MV ke..? kena terjah kesana ni..

    ReplyDelete
  5. Laa..besday MV ke..? kena terjah kesana ni..

    ReplyDelete
  6. Selamat Ulangtahun kelahiran MV..!

    ReplyDelete
  7. opppss..lupe beli tepung dgn telur...;p

    ReplyDelete
  8. Selamat hari jadi jgk kpd beliau.. Moga happy ceria selalu :)

    ReplyDelete
  9. Suke tgk muka MV je ke?? Muka deqla x suka?? haha....hepi besday MV!!

    ReplyDelete
  10. q juga ngucapin selamat hari lahir. jua Mba

    ReplyDelete
  11. kirim salam sama ia ah..happy bday bilng.hehe

    ReplyDelete
  12. selamat ulang tahun sis MV :)

    ReplyDelete
  13. mama muda kan dya..hihi..suka2 ;-)

    ReplyDelete
  14. untung MV ehhh. smlm sume org wish befday die. :)

    ReplyDelete
  15. ha ah mcm cina...die ade keturun cina kan..:)

    happy besday MV..:)

    ReplyDelete
  16. buat ke banyak banyak banyak kali wish besday mv...hehehe hepi besday mv=)

    ReplyDelete
  17. hepi besday Mv:)
    x sabar nk tggu next year nk tggu date keramat..dpt byk entry khas mcm ni.hahaha

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)