slmt tinggal sygku..

✎dya bunga |⊙Thursday, November 22, 2012| ☑

Hari ini bangun pagi pergi cari comel.. selalu kalau panggil nama comel, dia akan bangun dan berdiri tegak macam gambar kat atas ni.. tapi pagi tadi dia baring dan tak gerak dah..
Comel dah mati..sebak sangat.. lepas ni malam-malam tak ada yang nak buat bising.. selalu malam-malam dia akan gigit pintu sangkar nak keluar..

Comel ni bijak..kalau orang panggil nama dia mesti dia cari orang yang panggil nama dia.. membe aku panggil dia amir khan..sebab bila panggil amir khan, masa tengah tidur pun boleh bangun cari siapa yang panggil nama dia..

tapi nak buat macam mana..sabar je lah...lagipun jangka hayat hamster tak lama kan.. comel mati pun sebab dah tua.. umur dia hampir 3tahun. sekarang comel hanya tinggal kenangan.. :(
ni pic dia tidur


Selamat tinggal comel terpaksa tanam ko kat depan rumah.. :(

Published with Blogger-droid v2.0.9

39 comments:

  1. comel seekor hamster kan? mmg sedih kalo kehilangan haiwan peliharaan yg kite syg sgt2..dah rasa dah.. hukhuk

    ReplyDelete
  2. tekojut den . tetiba ada suara *aaamirrr*
    hahaha .

    ReplyDelete
  3. dah sampai ajal comel. takpela nanti dapat ganti yg baru ye. :)

    ReplyDelete
  4. jgn sedey iye dya....nty cr pengantin comel...

    ReplyDelete
  5. jangan sedih2. :) df pon penah jugak kehilangan "COMEL" hmm :')

    ReplyDelete
  6. alaaaahaaii.....sudah sampai masa nk buat cemana :(

    ReplyDelete
  7. dh sampai masanya tu dya...sabar yer...xmo sedih2

    ReplyDelete
  8. Kesiannya comel..........
    AJ kalau binatang peliharaan AJ mati, dah nangis2 dah....

    ReplyDelete
  9. mati megejut ke..?
    aloo..siannya..!

    ish.sebak lak nur rasa...huuhuh

    ReplyDelete
  10. sabarlah dya.. nanti cri pengganti comel ye... jangan sedih2..

    ReplyDelete
  11. jangan sedih sedih, pi beli si comel yang baru.

    ReplyDelete
  12. lya faham kesedihan tu.. sbb lya pnh alami bla kucing ksayangan lya mati..smpai asyik ngis je..sbb slalu tdo bsama... tp.. lps ni carilah pgnti... & cuba semaikan kasih syg pd y baru

    ReplyDelete
  13. alahai sedihnya,,=,) xpe,moge die aman disane,,lgipon jgke hayat memg pndek kn,,

    ReplyDelete
  14. lahai comel... xde ank ke... klu ade waris blh jd pgubat rindu :D
    comel ni garang tak? hee

    ReplyDelete
  15. sedihnya..
    mmg jangka hayat nya x lama..
    ni lah kalo bela binatang bila mati rs sedihnya...tingat lg sepupu ai kan Dya..kucing dia mati satu hari satu mlm x kluar bilik..skali dgn ai x jd g knduri sbb dia x kuar bilik..huhuhu

    ReplyDelete
  16. sedihnya.anak kucing solehah pn baru2 mati.xtau npe tbe2 dyorg sakit.sedih :(

    ReplyDelete
  17. alamak sedih dah rasa nk nangis lak huhu

    ReplyDelete
  18. bru ayu tau jgka hyt hmster..huhu..jgn sdih2 ya dya..kna bli lain ni.bg gnti.hehe

    ReplyDelete
  19. alahai..dah mati ke...sedihnye Dya...sabar la ye,

    ReplyDelete
  20. comil dah pergi...
    takziah dya..
    sabar ya..

    ReplyDelete
  21. eh teri ngin bela hamster..haha tapi takut tak reti jaga

    ReplyDelete
  22. sabor ye dya. sedih nye rase.

    ReplyDelete
  23. sedihnya..teringat kat kucing kita.

    ReplyDelete
  24. 3 tahun ja hidup hamster? sayangnya...

    ReplyDelete
  25. Akak tumpang sedih Dya...dah dapat yg baru tak?

    ReplyDelete
  26. patah tumbuh hilang berganti..yg hidup pasti akan mati..takziah dya

    ReplyDelete
  27. alaa, sedihnya..pasni dya bela lah haiwan yg dpt hidup lama sikit~

    ReplyDelete
  28. :( haamster mmg hayatnya 3 tahun je? baru tauu huhuhu

    ReplyDelete
  29. Selamat tinggal Comel....
    Mesti awak rindu dengannya kan...

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page