Wordless Wednesday # cer teka

✎dya bunga |⊙Wednesday, November 14, 2012| ☑
pinjam dari uncle google

p/s : cuba teka pokok apa?kalau betul dya bagi 10markah..hihihi..kalau salah dia tolak 10 markah..hihi

42 comments:

  1. Confirm kakak dapat 10 markah dya sebab rumah kampung kakak banyak tanam nie. Dragon fruit kan hihi... jgn tipu-tipu kakak dah tahu:)

    ReplyDelete
  2. Pokok buah naga kot..hantam saja la..

    ReplyDelete
  3. pokok apa ni. tak pernah tengok lar..

    salam ziarah. jom singgah blog saya pulak.

    ReplyDelete
  4. jwnpan jujur nyue..xthu la dya..hhuhu

    ReplyDelete
  5. jwnpan jujur nyue..xthu la dya..hhuhu

    ReplyDelete
  6. dpt 10 markah tu nk wat pe dya?? haha.. mls jwb laa... :p

    ReplyDelete
  7. mcm pernah tgk.. ngee..
    aik tolak 10 markah??

    p/s: jgn lpe kasik tau jawapan.. bgi je -10 kt nani..

    ReplyDelete
  8. Haaa! Dah mcm mentadak mentadu.

    Sejenis kaktus ke ni?
    |dya tanya,tanya dia smula|

    ReplyDelete
  9. pokok..........

    pkir jap.......
    pkir lagii.........
    pkkkkkiirr :)


    tak tahu. haha

    ReplyDelete
  10. Buah dragonkan..jadi ianya pokok dragonkan..!

    ReplyDelete
  11. alaa buah naga.....hahahaa
    kasi la soalan susah sikit ekekekeee

    ReplyDelete
  12. ayah edy tanam tepi umah.bru dpt mrasa 2 kali je buahnya

    ReplyDelete
  13. pokok dragon fruit. kt rumah pak cik banyak pokok ni. bak 10 markah. :)

    ReplyDelete
  14. confirm Na btul..pokok belimbing

    ReplyDelete
  15. lama tunggu nak tengok photo..tak dapat/ tak keluar..pasti terjah lagi lepas ni..

    ReplyDelete
  16. @Edy Fee buah naga warna hijau (muda) hehe

    ReplyDelete
  17. buah naga yg belom masak lagi...kan?

    ReplyDelete
  18. dah ramai jawab pokok buah naga... tp sye tau ni mmg pokok buah naga... hehee... berbuah kt daun xD

    ReplyDelete
  19. oo buah naga lah ni kan ada teman bagi batang nak tanam..tapi belum ada buah lah dya...

    ReplyDelete
  20. buah dragon...

    belum ada markah dah kena tolak markah,,, negatiflah macam ni...

    salam maal hijrah.. ^_^

    ReplyDelete
  21. pokok buah naga kan ??? hehehe ,

    okeyh , hadiah dye ape td ?? topup 10 hengget ?? hehehe

    ReplyDelete
  22. buah naga :)
    yg wana pink2 tu kan..hihihi

    ReplyDelete
  23. rosele kot.. ejaan pun salah ..kiki

    ReplyDelete
  24. buah naga yang belom masak lagi betul x?huhu..mencuba ja nyh..:)

    ReplyDelete
  25. buah naga yang belom masak lagi betul x?huhu..mencuba ja nyh..:)

    ReplyDelete
  26. huhu...x tahu...
    tp ada iras-iras nenas kan...
    oastinya bukan nennas...

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page