diam tanpa kata -oren kaler..

by - Wednesday, January 02, 2013

korang rasa jajan apa ni?hihi

sedapnya kalau dapat makan jajan kat atas ni..lama tak makan.. favourite aku tu..hihi

You May Also Like

17 391 sedang mendoakan dya

  1. serious2...cik siti pun suka kropok oren ni...hehehhe...p/s : super ring kan?

    ReplyDelete
  2. Golden ring. My fav. Mkn smbil tgk tv. Perghh.. If mkn smbil buat homework abis buku. Grrr

    ReplyDelete
  3. aaa...sedapnya..hehe..dah lama tak makan super ring.

    ReplyDelete
  4. tgk pun tau Dya..super Ring..kalo yg besaq2 ckit yg cheese tu x sedap sgt kan..yg ni mmg sedap =)

    ReplyDelete
  5. keropok kegemarann..
    Mesti laa tahu apee..
    Super Ringggggg..!! :D
    Nak hadiah..! :P

    ReplyDelete
  6. supering lazat supering ria..
    sepuring super jom bergembira..!
    ghaghahahah

    ReplyDelete
  7. cheese ring..hehehe.

    mama pun suka makan jajan keju dear,alesya pun suka..hehehe.

    ReplyDelete
  8. uish.. jangan amalkan makanan yang tak menyihatkan ni..

    ReplyDelete
  9. super ring!!! hihi.. pun suka !! :)

    ReplyDelete
  10. jajan spring tuu..sodappp, i like..

    ReplyDelete
  11. sedap..tapi kalau makan jari comot

    ReplyDelete
  12. tu la akak pon dah lame tak makan jajan ni

    ReplyDelete
  13. super ring,jajan fevret akak jugak ni,heheh tp skrg dh xrase cm dulu

    ReplyDelete
  14. feveret saya juga...hehehe

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)