Ohhh basikal tua

by - Tuesday, January 15, 2013

bila tgk pic kat bawah ni teringat lagu sudirman - basikal tua.. rasa nak menyanyi pula..

p/s: aku rasa nk gelak tgk pic basikal tu

You May Also Like

23 391 sedang mendoakan dya

  1. oo basikal tu..oooo...lpa dah..hihi

    ReplyDelete
  2. MV pernah guna tau basikal ni...naik g sekolah aktiviti kokum

    ReplyDelete
  3. pernah naik basikal tua yang tayar besar dan halus tu.. teringat waktu kecik2 dulu... ^_^

    ReplyDelete
  4. Tang seat tu......
    Nak bagi selesa habis, siap letak kain lagi... =D

    ReplyDelete
  5. Dulu rumah kakak pun ada tau. Bapak kakak punya.

    ReplyDelete
  6. dah lame tak naik basikal tau..kalu naik agak2 mesti semput...hehhehe

    ReplyDelete
  7. itu basikal muda...
    basikal tua lain bentuk palangnyakan..hihihi

    ReplyDelete
  8. Tgk basikal camni, selalu terbayang apek2 tua je yg bawak. Eh, jangan ada sesape terasa dah la. Kehkeh!

    ReplyDelete
  9. haha.. empuknye seat beskal ni! :p

    ReplyDelete
  10. barang unik dh tu....hehehe...

    ReplyDelete
  11. basikal ni xde la setua basikal tua y sebenar tu kan..hehe.. mmg empuk la tmput duduk tu

    ReplyDelete
  12. Seat tu nampak terlebih empuk la dik..hi hi

    ReplyDelete
  13. ni belum tue lagi kot. bkn ke basikal tua ade tmpt pembonceng kat blkg. huhu.

    ReplyDelete
  14. Walaupun die da tua tp die legend tuu.. Laju!!

    ReplyDelete
  15. apsal nk trgelak? sebab seat dia bungkus spongebob ehhh...
    ni beskal siapa?

    ReplyDelete
  16. haip jgn gelak..
    kat umah atuk ai ada lg tau basikal nih.hehehe
    kalo naik mmg gelak lah :)

    ReplyDelete
  17. wah tmpt duduk dia empuk jer nengok hihihi

    ReplyDelete
  18. oranggg biasa...basikal tuaaa..

    opsss trigat lagu sudirman lorr.hehe

    ReplyDelete
  19. old skool dah basikal tu. ;)

    ReplyDelete
  20. dulukan dya akk g sekolah naik beskal tua tuh.rasa mcm erra fazira masa tuh.hahaha

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)