Mrs.Erry 1st Giveaway

✎dya bunga |⊙Monday, February 25, 2013| ☑


Hari ini aku nak join Giveaway..sebenarnya aku nak bagi sokongan kat deqla.. hihi.. siapa-siapa yang belum join GA ni lagi jom lah join..rugi weyh kalau tak join.

1. Follow blog Mrs Erry Bercerita (aku pasti follow balik)
2. Like page Mrs Erry Bercerita. (jika ada fb & ikut keikhlasan masing2)
3. Buat entri bertajuk Mrs.Erry 1st Giveaway, lekatkan banner di atas & link terus ke entri ini.
4. Follow blog sponsor berikut :

5. Bagi yg ada FB, like fanpage sponsor berikut :-(takde FB takpe)

TARIKH TUTUP - 19 MAC 2013 

Mudah je nak join GA..mana tahu korang salah seorang yang bertuah yang menang.. nak join klik sini ye

18 comments:

  1. Thanks syg utk sokongan padu yg diberi..hihihi...good luck tau... ;-)

    ReplyDelete
  2. wah cantik banner tu ada tanda hati, jujurnya segmen ni memang berkesan tuk tambah followers..

    ReplyDelete
  3. Good luck. Mieya pon sebenarnya teringin nak join.. tapi malas pulak nak buat entri.

    ReplyDelete
  4. join dulu..join dulu mama kemudian..heheeh. good luck dear :)

    ReplyDelete
  5. gud luck Dya..
    mana tau Dya yg dpt brooch dr Ai.heheehe

    ReplyDelete
  6. Gd luck for us. Yes.. Support Deqla :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page