happy belated birthday..

✎dya bunga |⊙Friday, March 08, 2013| ☑



sebelum tu dya nak minta maaf sebab terlambat wish.. hihi.. maaf ye jagau..

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO JAGAU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU.. 

Disebabkan tak ada hadiah yang dya boleh bagi, dya doakan Jagau panjang umur dan dimurahkan rezeki.. kek kat bawah ni khas tuk Jagau..hihih..maaf ye.. kek tu je dya mampu bagi..hihi.. kek tu tak akan basi tau..


24 comments:

  1. Happy bufday jagau..

    err jagau tu sapa ? huhu

    ReplyDelete
  2. ape ni dya kek sekerat je. tak cukup ni. hehe..

    ReplyDelete
  3. tq Dya ^__^
    kek tu ada api....cemana nak padam apinya tu....? huhuuuu

    ReplyDelete
  4. Hehe..selamat hari jadi Jagau.

    ReplyDelete
  5. datang lagi..selamat hari lahir ya, semoga dimudahkan apa jua urusan...

    ReplyDelete
  6. happy belated birthday jugk..sengil chukahamnida..
    mohon dtg entry ni boleh?rugi tk tgk..ade sesuatu yg ohsemm

    http://wwwzuemygen91.blogspot.com/2013/03/fariz-izhan-abdul-hadi-siapakah.html

    ReplyDelete
  7. hepi bufday untuk jagau.. pelik gak nama tu

    ReplyDelete
  8. Selamat hari lahir buat beliau.... =D

    ReplyDelete
  9. Hepi besday ^_^ dah lama xsinggah sini.Exam sorisori ;)
    http://farra-izzaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hepi belated besday menteri pasola... ;p

    ReplyDelete
  11. tak pe lambat....heheh
    ape pon hb untuk jagau...hehe

    ReplyDelete
  12. hepi belated besday to Jagau :)

    ReplyDelete
  13. hehe. acah mak labu sgt, akak jnji dgn die nak up entri on time tp baru up tadi. :)

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page