Happy birthday kak Lya dan kak Deqla

by - Monday, March 11, 2013

Hari ini aku nak wish birthday dua orang ahli gsf, kak lya ( 10 march)  dan kak deqla yang comel             (11 march)..







Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday to Kak Lya and kak deqla, 
Happy birthday to you..
selamat hari jadi,
Selamat hari jadi
selamat hari jadi kak lya & kak deqla
Selamat hari jadi..=)


Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. =)

You May Also Like

31 391 sedang mendoakan dya

  1. hp bday utk sis lya n deqla
    moga sntiasa dmurahkn rezeki

    ReplyDelete
  2. agak2 wish utk org yg bufday bln 9 ade tak? hehehe

    ReplyDelete
  3. HBB buat Lya...
    HB buat Deqla.... :)

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir deqla & lya. ;)

    ReplyDelete
  5. hepi belated besday to both :)

    ReplyDelete
  6. happy birthday :D
    *join menyanyi lagu birthday sekali*
    birthday saya 13 march ni,ehem2 saje nak kasitau hahaha

    ReplyDelete
  7. happy birthday untuk keduanye..:)

    ReplyDelete
  8. mekaceh dya syg... sukanya org buat entri camni..nnti tgu entri utk dya pulak 14 mac ni.. kan?kan? hihi

    ReplyDelete
  9. ehh silap...dya 17... typo la kot... hahhahahaa

    ReplyDelete
  10. belum up entry lagi. huhu.

    ReplyDelete
  11. Selamat hari jadi. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. ^__^

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir buat mereka berdua ;-)

    ReplyDelete
  13. hb buat mereka..maaf lama sudah tidak menjenguk sis, byk kekangan y xdpt dielakkan. dan mgkin lama lg la xdpat mlawat sis di sini..maaf ya..arap persahabatan alam maya kite berkekalan..insyallah,.kalo windu jumpa di whatsApp ya..hehee

    ReplyDelete
  14. Happy birthday ..semoga dipanjangkan usia dan berbahagia dunia akhirat buatnya, in syaa Allah :)

    ReplyDelete
  15. hehe happy birthday to akak lya n akak deqla. moga kedua2 nya sentiasa sweet selalu :)

    ReplyDelete
  16. hepi besday buat mereka dan juga dya~ :)

    ReplyDelete
  17. Also, happy birthday to you, sis :)

    ReplyDelete
  18. wahhh...hepi bday ye sayang =) hihi

    ReplyDelete
  19. folo u...
    dtg dr blog hezrina :)

    ReplyDelete
  20. selamat hari lahir yer...

    mselim3

    pls:dari blog si Matatajam...

    ReplyDelete
  21. hepi belated bday untuk mereka.hehehe

    ReplyDelete
  22. selamat hari lahir wanita2 cantik berdua :)

    ReplyDelete
  23. Bertuhnya mereka berdua.. Hehehe.. Selamat hari lahir buat mereka. Semoga diberkati umur mereka, dibukakan pintu rezeki suas-luasnya dan sentiasa dilimpahi kebahagiaan sampailah bila-bila.. Amin..

    ReplyDelete
  24. baru juge up entri arini utk dorang. hee.

    ReplyDelete
  25. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  26. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)