Rindu

✎dya bunga |⊙Wednesday, January 08, 2014| ☑

Rindu nak kesana lagi.. ��

13 comments:

  1. dah pernah ke sana ke? doakan sy sampai sana jugak...

    ReplyDelete
  2. Bestnya dah berpeluang ke SANA. Teringin nak ke SANA.

    ReplyDelete
  3. cikna yg tak pernah ke sana pun rindu tau, ape lagi dya yg dah pernah jejak sana.. :)

    ReplyDelete
  4. teringin sangat nak pergi..tapi sekarang tak de rezeki lagi..inshaa Allah ada rezeki, nak sangat pergi :)

    ReplyDelete
  5. bila dya pegi? umrah kan? wahh best la dah penah jejakkan kaki ke tanah suci.. teringin sgt rasa nak ke sana... hrp2 ianya jadi kenyataan...in shaa Allah aamiin...

    ReplyDelete
  6. amin..amin..mudah mudahan..

    ReplyDelete
  7. saya pun teringin nak ke sana jugak..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah dah sampai ke Makkah ... syukur

    ReplyDelete
  9. Dya dah pun ke sana..Nur ni entah bila...
    harap sgt dapat jejak sana sebelum tutup mata....

    ReplyDelete
  10. beznya,..untung dya dapat pergi masa usia muda..

    ReplyDelete
  11. untung kak dya dapat pi umrah. haii bila lah aku dpat pi nih.

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page