Suprise birthday for Hafreez Adam

✎dya nasir |⊙Wednesday, June 17, 2015| ☑


Lama sangat tak update blog ni..  Banyak benda nak cerita..  Nak update pasal pergi pulau,  celebrate birthday.. Tapi kali ini aku nak cerita celebrate birthday Hafreez Adam..

Mula-mula aku  xminat kat HA (Hafreez Adam)  tapi masa first time jumpa kat PWTC terus suka kat abe.. HA seorang yang sangat2 humble.. Memang terpikat lah...  Dah lah hensem bila jumpa dpn2. Humble.. Klau dlu ada org pertikaikan kenapa dia boleh menang pelakon baru lelaki terbaik so skrg aku dh tahu kenapa dia boleh menang..  Peminat dia memang sangat sayangkan dia.. HA pun seorang yg tak sombong sangat hargai peminat dia..

Birthday ni kitaorg celebrate ahad lepas,  Walaupun pada mulanya ada yang macam terkantoikan nak buat suprise tuk HA,  tapi nasib baik xkantoi..  So sebelum abe sampai tu kitaorg ada jugak Praktis flashmob.. Aku memang duduk belakanglah sebab time tu baru nak menari.. Hehe.



Dalam pukul 2lebih, HA sampai..  Dia masuk je kawasan tu terus kitaorg buat flashmob (boleh tengok kt ig hafreez adam). Muka dia memang nampak terkejut,  terkedu.. Yang pasti mata dia memang masuk habuk..  Hehe.. (boleh bace caption Kt ig HA)  baca caption dia aku yg jdi terharu.. Haha..  Lepas flashmob, acara potong kek!  Fans yg lahir bulan lima, ngn enam akan potong kek dengan dia, kiranya celebrate birthday dengan dia..Untungnya.. Aku ingat masa sesi memotong kek tu dia sempat cakap kalau tahu dia pakai hensem2. Jumpa aritu pun dah hensem sangat lah HA..



Lepas makan,  sesi bergambar..  Fans yang datang akan diberi nombor untuk bergambar dengan HA..  Bgus jugak buat macam ni so semua dapat bergambar dengan dia..  Sesi paling best sesi nyanyi lagu terima kasih cinta khas untuk HA dan sesi flashmob beramai2.. HA pun join sekali okay walaupun dia tak tahu step dan buat step sendiri.. Haha..  Nampak tak yang dia sangat sporting..  So sebelum balik tu aku sempat lah bergambar dengan HA,  sempat minta HA nyanyi.. Hehe.. peminat HA sentiasa support HA dari belakang..  Dan yang pasti aku suka tengok dia layan budak2.. Layan family dia..  Layan peminat2 dia..  

Jom layan picture dengan video kat bawah ni..









2 comments:

  1. wahh dya.. memang peminat setia ni ye.. kem salam abe hensem tu.. suka dia berlakon.. macho.. :))

    ReplyDelete
  2. meriahnye! dya masuk fan club die ke?

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page