Borneo Hornbill Festival 2015

✎dya nasir |⊙Thursday, July 30, 2015| ☑


Assalammualaikum, lama tak update blog ni..hehe.. aritu update separuh pasal perhentian pastu terus terlupa nak update..hehe.. harini aku nak cerita pasal borneo hornbill Festival yang berlansung sabtu dan ahad lepas..sebenarnya aku tak tahu pape pasal festival ni..member aku Della yang ajak dan belanja ticket.. sepanjang festival ni berlansung banyak gak lah aku belajar terutama kaum-kaum negeri sabah dan sarawak..

kebetulan sabtu dan ahad tu kitaorang dapat table dengan orang yang sama.. kebetulan lagi satu table tu berborak bahasa iban termasuk kawan aku si della ni..yang aku terpinga-pinga tak faham.. haha.. angguk an je lah, buat-buat faham.. bila peserta kategori ulu keluar membe aku jadi google translate untuk aku.. hehe..dia yang terangkan pasal pakaian.. tahniah untuk kawan della, Wellingson sebab terpilih jadi top 4 untuk kategori Mr Borneo hornbill.. jom layan picture kat bawah.. 








1 comment:

  1. bestnya banyak xtvt dya hehe..salam aidilfitri dya ;-)

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..😀

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page