Pre Convocation + short Vacay - Bukit tinggi ( Pahang)

✎dya nasir |⊙Wednesday, October 28, 2015| ☑

sebelum ni dya ada post entry mengenai pre-convocation tapi yang ni lain plak..pre convo versi 2..haha.. ni gara-gara tengok orang upload picture convo, so dya pun terjebak sekali nak upload..hehe..tapi kali ini pic pre-convo kat bukit tinggi..jauh nau sampai ke Bukit Tinggi..belum picture pre wedding lagi..haha.. kali ini bergambar dengan team lain pula dan tak guna photographer..so picture ni semua dari fon sahaja.. 
kitaorang sampai ke bukit tinggi pun dah lewat dalam pukul 2 jugalah.. sampai situ je kitaorang terus ke taman jepun tu..sampai ada seorang bro ni tegur sampai ke bukit tinggi diaorang ni konvo..haha.. dan masa kat sana jugalah tak pelancong yang dari luar malaysia asyik wish congrats je..malu kitaorang..haha. sampai ada yang berkenan nak bergambar dengan kitaorang. haih..dah macam pergi bercuti pulak..jumpa kawan baru..

picture kat bawah ni dua orang pelancong dari pontianak, Indonesia.. kitaorang ni bila orang dah ajak bergambar kitaorang ni on je.. 



yang kat bawah ni pula bergambar dengan aunty dari china.. dah lah dia cakap cina..dya sikit-sikit faham lah jugak..haha..tapi last tu hanya mampu cakap xiexie je lah.. bila kitaorang pergi ke colmar tu jumpa lagi dengan aunty ni.. bersungguh dia ambil pic kitaorang. 


tapi bila sampai kat colmar tu kitaorang dapat bergambar kejap je lepastu hujan turun dengan selebatnya.. time tu memang mampu redha.. dan paling dya risau takut malam pun still hujan. yelah..bahaya an turun bukit malam-malam tu, perempuan plak tu.. dah ar dya ni jenis mata silau.  



picture sebelum hujan lebat..tapi time tu pun dah rintik-rintik

hujan berhenti je kitaorang terus sambung photoshoot.. hehe.. ada lah jugak picture kat colmar tropicale tu an daripada tak ada lansung..hehe.. kitaorang gerak balik dalam pukul 7.30 p.m.. dya sampai ampang dalam 8.30...





ni kimono versi jubah convo..ahaks.. 

sedih..kasut dya pakai tu terus rosak..sebelum ni photoshoot preconvo pun rosak jugak.. 





3 comments:

  1. Tahniah, seronoknya. Meriah pre-konvo dia..hihi

    ReplyDelete
  2. semangat tul amik gmbr ye..hehe...

    pulun post semua entri ke ni dya? hehe

    cantik header baru~

    ReplyDelete

Dah baca jangan lupa komen ye..
Satu pun jadi lah..šŸ˜€

 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

| Top of page