9 Jan 2013

WW-20 (suprise dari dia)

34 comments:

  1. dah penah tgk dlm fb.. wahhh berbunga2 la hati dya eh.. haha..

    ReplyDelete
  2. woowwwwwwwwwwwww.... yg tukang baca ni pun senyum yg empunya badan lagi la kan!!!! :)

    ReplyDelete
  3. wahhhh...dah bau2 nasi minyak ni...
    nanti bolehlah ke ampang mkn kenduri... :)

    ReplyDelete
  4. wah...pakwe ye....hati sedang berbunge2 ye dya..:)

    ReplyDelete
  5. wah2...romantiknya...semoga bahagia slalu...salam kenal dan follow dari akak..

    ReplyDelete
  6. waa...comelnya..nak juga..hehe.

    ReplyDelete
  7. alahai bestnya dapat suprise :)

    ReplyDelete
  8. Wah... terus berbunga-bunga dalam hati ye dya:)

    ReplyDelete
  9. pewwitt... so sweet.... hehehehe :)

    ReplyDelete
  10. wawawahhhh
    sgt jeles hokayyy.hehehe

    ReplyDelete
  11. Romantiknya dia......
    Mr.JR ada sekali je kot bagi suprise yang sangat romantik....
    Yang lain semua suprise *romantik* gangster....
    Bagi helmet, glove, jacket riding la.... Semua yang ada kena mengena dengan motor la...
    Hehheheheh...

    ReplyDelete
  12. wah..berbunga bunga hati ya dya..huhu..sian bunga...huhu..:)


    jeles cik ai tu ha...

    ReplyDelete
  13. masing2lah menjaga hati kala bercinta ni

    ReplyDelete
  14. wah sweet sungguh surprise dya dpt hehehe

    ReplyDelete
  15. Sweetttttttnya. Dari Dia utk Dya

    ReplyDelete
  16. Wowwwwwww! Sweetnyaaaa. Hahaha! Banyaknya teddy bear. Bila leh kenduri nasi minyak Dya? :P

    ReplyDelete
  17. Sweetnya..bestnya dapat surprise..mesti cik Abg tu romantik kan..

    ReplyDelete

dah baca jangan lupa komen ye..
satu pun jadi lah..:)

jom tukar banner



 

Copyright © 2012 Reserved to dya bunga
Design by kina